خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

درباره گروه خدمات تخلیه چاه :

سلام دوستان گرامی ...
گروه خدمات فنی تخلیه چاه شبانه روزی آماده ارائه خدمات چاه و فاضلاب اعم از تشخیص محل چاه ، حفر چاه آب و فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه ، تعمیرات چاه آب و فاضلاب و کلیه خدمات مرتبط به شما مشتریان گرامی در سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.
کلیه حقوق محتوای این وبلاگ متعلق به گروه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی می باشد که بدون کپی برداری تهیه و نوشته شده است و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج لینک منبع بلامانع است.

قیمت ماشین تخلیه چاه در کمپانی های تخلیه چاه فاضلاب که دربرگیرنده 2 گونه گوناگون میباشد و مشتمل بر ماشین لجن کش: 1- تانکر تخلیه چاه مکنده ساکشن 2- تخلیه چاه با پمپ لجن کش ( عموماً دارنده اندازه 6 تن و  12 تن هست) در تخلیه با پمپ لجن کش پمپ غیر وابسته از ماشین میباشد که پمپ بوسیله شلنگ به ماشین متصل گردیده و آن‌گاه پمپ را که اندازه یک کپسول گاز میباشد را به درون چاه یا این که سپتیک فاضلاب ارسال می گردد و تخلیه چاه با پمپ مکنده که پمپ آن بر روی ماشینها هست بوسیله لوله هایی که تنها دراین مورد لوله یا این که شلنگ به داخل چاهها فرستاده میشود.

ماشین تخلیه چاه فاضلاب

ماشین تخلیه چاه فاضلاب تماما مکانیزه بوده و فاضلاب به داخل ماشین تخلیه چاه فاضلاب ریخته میشود و این جور تمیزترین شیوه در تخلیه چاه می‌باشد. قیمت ماشین تخلیه چاه که دربرگیرنده: 1- تخلیه چاه ساکشن یا این که به عبارتی تخلیه چاه با دستگاه مکنده 2- تخلیه چاه با پمپ های لجن کش میباشد. تانکر تخلیه چاه ماشینی میباشد که منحصر به فرد بوده تا بتواند کار تخلیه چاه را انجام دهد اندازه مخزن مشخص و معلوم مینماید که ‌این ماشینها چند تن می‌باشند. ولی دقت نمائید که دسته لجن که داخل تانکرهای تخلیه چاه میباشد نشان دهنده وزن آن است و بایستی بدانید که وزن آن نسبت به سبکی یا این که سنگینی مدل لجن در تانکر زیاد میباشد و تعیین کننده قیمت است. تفاوت تانکر ماشینهای تخلیه چاه در چه میباشد؟ تانکر 6 تن از حیث مالی ارزش استفاده ندارند زیرا بها آن 30 درصد کمتر از ماشین های وسیع 12 تنی و قیمت ماشین تخلیه چاه می‌باشد و دقت داشته باشید که نصف اندازه ماشین 12 تنی در مخزن تانکرش فاضلاب جا می‌گیرد پس در تعیین گونه ماشین خویش توجه کنید.

ماشین استاندارد تخلیه چاه: تفاوت ماشین برخی کمپانی ها با دیگر ماشینهای تخلیه چاه در اندازه استاندارد مخزن تانکر آن هست، البته بایستی بدانید ماشین 12 تنی میباشد ولی مخزن اندازه 12 تن نمی‌باشد. قیمت ماشین تخلیه چاه بستگی به مورد استفاده ای دارد که از آن می شود. ماشین استاندارد تخلیه چاه فاضلاب، قیمت ماشین تخلیه چاه و ماشین استاندارد تخلیه چاه، ماشین تخلیه چاه، ماشین حمل لجن و فضولات لایروبی گردیده، ماشین کفتراشی فاضلاب.  علاوه بر این در هنگام تخلیه چاه لجن های سنگین و چربی ها را مانند یک جارو برقی با فعالیت مکش به باطن تانکر و مخزن ماشین ارسال می‌نماید.

یک کدام از دیگر از عامل های هزینه بر بودن در کارها چاه فاضلاب کفتراشی هست و لایروبی عملی میباشد که لجن های محکم گردیده و جامدات را به خارج انتقال میدهند معمولاً به طور دستی و بوسیله نیروی انسانی مغنی حرفه ای انجام میگیرد که یکی کارها اصلی در چاه های فاضلاب و بقیه چاه های جذبی انجام عمل کفتراشی و تراش چاه می باشد. با انجام این فعالیت چاه فاضلاب تماماً مانند روز اولیه دفع آب را به لایه های زمین به خوبی انجام می دهد.

حمل فاضلاب لایروبی شده

لجن محکم وضایعات فاضلاب که لایروبی شده ‌است به دو طرز حمل می گردد که بخاطر همین قیمت ماشین تخلیه چاه و هزینه آن متفاوت می شود.1- نیسان که دارنده بشکه هست، فاضلاب به باطن بشکه ریخته میشود و حمل آن به ‌این طرز به طور کاملا تمییز و فارغ از کثیف کاری است.

این را بدانید لجن هایی را که وا رفته می‌باشند و به اصطلاح (دوقاب) میگویند را تنها به ‌این طریق می شود حمل کرد. لجن دوقاب بدین که آب با لجن ادغام بوده و نمیتوان باطن انبان یا این که ماشینهای کمپرسی بارگیری کرد و بایستی توسط بشکه های تخلیه چاه که دارنده درب هستند و این درب منجر می شود بشکه تماماً کیپ گردیده و از ریزش لجن خودداری می‌کند حمل می شود که در هربار حمل با توجه به قیمت ماشین تخلیه چاه هزینه تمام شده فرق می کند.

2-حمل با کیسه کمپرسی در‌این نحوه که پیشنهاد نمی‌شود لجن جامد و کم آب گردیده و ضایعات را باطن کیسه ریخته و کارگران آن را به داخل کمپرسی ریخته و بسیار آلوده و کثیف کاری داراست و برای منزل ها و مجتمع های مسکونی و مکان هایی که ممکن میباشد نقص‌ دور و اطراف زیستی پیدا بکنند سفارش نمی‌شود اما این بار نیز بازهم برای حمل آن بوسیله ماشین با توجه به قیمت تمام شده متفاوت است. قیمت ماشین تخلیه چاه به تعداد خدمت هایی که می رود بستگی دارد می بایست بدانید که ارزش آن نسبت به ‌این که با تخلیه چاه دارنده پمپ لجن کش انجام یافته یا این که با دستگاه مکنده ساکشن انجام گرفته تماماً مختلف هست و در بخش ها شمالی تهران بیشتر است به جهت اینکه برای انتقال فاضلاب به بیرون شهر می بایست مسیر دورتری را طی نماید. ماشین لجن کش و قیمت ماشین تخلیه چاه نسبت به نوع مکان از قبیل منهول، چاه ها، سپتیک و… بسیار گوناگون هست و هر سرویسی به حساب آورده می شود و قیمت ماشین تخلیه چاه در انتهای کار و به گونه فعالیت و تعداد کارگرهای بیش تر آن بستگی دارد.

تفاوت ماشین های تخلیه چاه

1-تانکرهای تخلیه چاه که مشتمل بر تانکرهای مکنده ساکشن و پمپ های لجن کش که دارنده مخزن تانکر 6 و 12 هزار لیتری می‌باشند.

2-ماشینهای کف تراشی: تانکر دارنده مکنده در سپتیک ها و منحول ها و چربی گیرها می‌تواند لایروبی نماید اما سیستم لایروبی کلاً توسط نیسان دارنده 9 بشکه 120 لیتری انجام می‌شود و فضولات جامد باطن بشکه ریخته میگردد.

ماشین استاندارد تخلیه چاه و تعیین قیمت ماشین تخلیه چاه چگونه میباشد ؟ 1- می بایست دارنده مخزن تانکر استاندارد باشد.2-بایستی همواره از دستگاه های آپدیت گردیده به کارگیری کند.3-مخزن می بایست طبق استاندارد و همواره بالاترین حجم رسمی درست شده باشد تا بتواند نیاز مشتری را برطرف نماید.

ماشین کف تراشی چاه: این ماشین ها بایستی دارنده بشکه های استاندارد 120 لیتر، به تعداد 9 عدد باشند و به هیچ عنوان ترک نباشند تا محل رفت آمد را حاد نکند. ماشین مکنده نیز میتواند مسافت جزئی را لایروبی کند بیشترین متراژ 20 متر در وضعیت خاص وگرنه استاندارد 15 متر هست و قیمت ماشین تخلیه چاه متفاوت می شود.

ارزش تخلیه چاه، حقوق و هزینه تخلیه چاه و تعرفه آن چه گونه انتخاب می‌گردد؟ بها تخلیه چاه و حقوق و دستمزد آن به طور هر خدمت فعالیت تخلیه چاه با ماشین که انجام می گردد انتخاب میشود و متراژ چاه و متراژ شلنگ های انتقال فاضلاب و طریق انجام تخلیه با چه ماشینی باشد و در کدام حوزه‌ باشد در حقوق تخلیه چاه تاثیر زیادی دارد. یکپارچگی و ثبات ارزش تخلیه چاه و قیمت ماشین تخلیه چاه در همگی بخش های تهران و کرج نیازمند پیروی همه شرکت ها دارای اعتبار از اتحادیه می‌باشد. نا آگاهی مشتریان از هزینه تمام شده تخلیه چاه و قیمت ماشین تخلیه چاه در هربار تخلیه باید تصویب شده و منجر به سودجویی کمپانی و اشخاص غیر مجاز فعال در این مورد می‌گردد و مشتریان اولین دلیل تاثیرگذار بر هزینه تخلیه چاه می باشند. نوع ماشین اعزامی به محل براساس آنالیز سرویسکار از حجم چاه و نیاز مشتریان گزینش می گردد و قبل از انجام فعالیت تخلیه یک فنی عمل از نمایندگی تیم کاری حاضر در محل اعزام می گردد و قیمت ماشین تخلیه چاه بر این اساس تعیین می شود. پمپ های تخلیه چاه واحد سنجش دوم گزینش بها تخلیه چاه و قیمت ماشین تخلیه چاه میباشند. پمپ های لجن کش، کفکش و ساکشن از موردهای مهم محاسباتی در هزینه تخلیه چاه می باشند.

قیمت نهایی تخلیه چاه

مقایسه های صورت گرفته از هرمورد از پمپ ها نشان میدهد که ارزش تخلیه چاه و قیمت ماشین تخلیه چاه با پمپ مکنده به نظر کیفیت و قدرت بالای آن نسبت به بقیه پمپ ها متعدد و زیاد می‌باشد و تخلیه بدون نقص چاه به وسیله پمپ مکنده مزیتی میباشد که تفاوت قیمتی آن به دلیل همین است. ارتفاع و متراژ شیلنگ های مستعمل در زمان تخلیه چاه واحد سنجش سوم برای احتساب ارزش تخلیه چاه و قیمت ماشین تخلیه چاه می باشد .در صورت مسافتی زیاد میان چاه فاضلاب و تانکر تخلیه می بایست از شیلنگ های مستحکم و متراژ بالا استعمال شود.

انجام پمپاژ آب بوسیله پمپ های توسعه یافته گونه دیگری از ارزش تخلیه چاه ارائه گردیده بوسیله اتحادیه بر طبق نیاز مشتریان میباشد به ‌این صورت که پمپ موردنیاز مشتریان به طور توافقی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بها تخلیه چاه و قیمت ماشین تخلیه چاه چه‌طور انتخاب میگردد؟ ارزش تخلیه چاه به عامل ها متعددی بستگی دارد که مهمترین آن به حجم فعالیت تخلیه چاه یا این که قیمت ماشین تخلیه چاه فاضلاب می‌شود اشاره کرد. حجم فعالیت تخلیه چاه به معنا این میباشد که تخلیه چاه، به چه معیاری نیاز داراست؟ عمق چاهی که نیاز به تخلیه چاه چقدر میباشد؟ علاوه بر تخلیه چاه به چه سرویس های دیگری نیاز میباشد؟ خدمات ارائه شده که می تواند بر قیمت ماشین تخلیه چاه تاثیرداشته باشد شامل:

سرویس های تخلیه چاه: رفع بوی بد فاضلاب، تشخیص محل درب چاه، تعمیر و ترمیم چاه ریزشی

کفتراشی و پاک سازی آن، نصب روزنه بازدید فاضلاب، نصب سپتیک و تانکر فاضلاب، چاه با تانکر هزار لیتری و افزایش قیمت ماشین تخلیه چاه، به کارگیری از تانکر مکنده فاضلاب چاه که بر قیمت نهایی تاثیر دارد. سرویس ها تخلیه چاه: تخلیه چاه فاضلاب کلیه ساختمان‌ها، از بین بردن حشره‌ها فاضلاب و سوسک‌ها، چاه فاضلاب و تبدیل آن به چاه کهنه، اتصال فاضلاب ساختمان به کانال فاضلاب، چاه ارت یا این که سیستم ارتینگ در ساختمان، اشکال چاه و انتخاب محل چاه پیش از تخلیه که هر کدام از این کارهای صورت گرفته بر قیمت تمام شده تاثیر دارد.

چرا تخلیه چاه ضروری است

از نیاز‌های اساسی هر ساختمان، داشتن محلی برای دفع آب و فاضلاب آن میباشد با یقین کانال فاضلاب مکانی برای دفع سهل و آسان و سوای خطر فاضلاب‌های کل ساختمان‌هاست. البته به جهت وجود جامداتی همانند موی، دستمال کاغذی و … بر روی بستر مایعات چاه، لایه‌ای سفت ساخت گردیده و منجر به عدم نفوذ مایعات به انتهای چاه شود. علایمی آن از جمله بالازدگی فاضلاب زودهنگام چاه فاضلاب، پیچیدن شدید بوی بد در سرویس بهداشتی، گرمابه و بقیه قسمتهای خانه، ازدیاد جانوران موذی همانند سوسک‌ها و پشه‌ها و همینطور داخل شدن فاضلاب از شکاف سرویس بهداشتی و خزینه میتوانند نماد پیدایش این نقص‌ و نیاز به تخلیه چاه باشند.

عامل ها اثرگذار بر بها تخلیه چاه فاضلاب: هر سال بها تخلیه چاه فاضلاب را اتحادیه تخلیه چاه اعلام میکند؛ البته بها تخلیه چاه بعد از بازدید بدون‌پول به مشتری اعلام می شود زیرا دست اندرکاران مختلفی بر قیمت ماشین تخلیه چاه و هزینه تخلیه چاه اثرگذار است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد سرویس های تخلیه چاه: چاه‌هایی که این که به لجن کشی نیز نیاز داشته باشد. ولی چاه‌های نو که اضافه از یک‌سری سال از قدمت آنان نگذشته میباشد، به لایه روبی چاه نیاز ندارد.

تعداد ماشین تخلیه چاه: همینطور تعداد خدمت لازم با ماشین تخلیه چاه فاضلاب. جهت تخلیه بی نقص چاه استدلال موثر دیگر بر ارزش تخلیه چاه میباشد که بر قیمت ماشین تخلیه چاه تاثیر دارد.

حالت چاه برای تخلیه چاه: ممکن میباشد وضعیت چاه فاضلاب طوری باشد که به تخریب بیشتراز حد معمول نیاز داشته باشد و یا این که محل ظریف چاه فاضلاب دقیقا معلوم نباشد و به دستگاه‌ها دیگر نیاز باشد.

حجم عمل تخلیه چاه: ممکن میباشد به جهت عمیق بودن چاه فاضلاب ساعتها متعددی برای تخلیه چاه صرف شود که در این‌حالت هزینه این خدمت با هزینه تخلیه چاه معدود عمق تفاوت دارااست.

بها ماشین تخلیه چاه فاضلاب: آری ارزش ماشین تخلیه چاه فاضلاب و قیمت ماشین تخلیه چاه نیز از سایر عامل ها اثر گذار در بها تخلیه چاه هست. به کار گیری از دستگاه‌های استاندارد و توسعه یافته و پمپ.، ارائه مشورت کردن برای پیشگیری از بروز اشتباهات احتمالی.

  • ۹۹/۰۵/۰۸
  • sewer drain