خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

درباره گروه خدمات تخلیه چاه :

سلام دوستان گرامی ...
گروه خدمات فنی تخلیه چاه شبانه روزی آماده ارائه خدمات چاه و فاضلاب اعم از تشخیص محل چاه ، حفر چاه آب و فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه ، تعمیرات چاه آب و فاضلاب و کلیه خدمات مرتبط به شما مشتریان گرامی در سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.
کلیه حقوق محتوای این وبلاگ متعلق به گروه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی می باشد که بدون کپی برداری تهیه و نوشته شده است و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج لینک منبع بلامانع است.

چاه خالی کن تهران

چاه خالی کن تهران یکی از خدماتی است که شهروندان تهرانی می توانند در اغلب اوقات در زمان مواجه با انباشت و پر شدن فاضلاب خانگی و برای تخلیه چاه به انواع خدمات چاه خالی کن تهران اعم از خالی کردن چاه تا بررسی نشتی و نظارت بر عمق چاه و دیگر سرویس ها را به چاه خالی کن تهران بسپارند. به هر حال بوی‌ بد و نامطبوعی که هر از گهگاه از چاه دست‌شویی‌، ظرف‌شویی‌ و حتی حمام به مشام می رسد از آن‌ مواقعی می باشد که ممکن است همسایه خانه را آزرده خاطر نماید.

لوازم جانبی h30 cross
از این رو در حالتی که تخلیه چاه در اسرع وقت انجام نشود، احتمال پخش شدن بوی فاضلاب در منزل و یا این که حتی خطر ریزش چاه وجود دارد. این مسئله در برگیرنده خسارات جانی ‌و مالی‌ فراوان می باشد؛ مخصوصا در حالتی ‌که چاه فاضلاب در قسمت‌های ‌داخلی‌ ساختمان واقع گردیده باشد. چاه ‌های فاضلاب با گذشت زمان دچار کهنگی می شوند و بر این اساس همواره این قابلیت و امکان وجود دارد که طی ریزش ناگهانی دهانه چاه، حادثه‌ای ناراحت کننده برای ساکنین ساختمان صورت دهد. توجه نمائید هر چهار سال یکبار چاه فاضلاب را تخلیه یا این که باز نمائید زیرا سبب فرو رفتگی یا این که ریزش چاه می شود. بهتر می باشد پیدا کردن درب چاه فاضلاب برای تخلیه چاه به دست افراد خبره و مجرب مانند چاه خالی کن تهران انجام و با دستگاه‌های پیشرفته مخصوص تشخیص درب چاه مشخص و معلوم شود.

خدمات چاه خالی کنی سراسر تهران

تخلیه چاه، لوله کشی و رفع گرفتگی لوله، نشت یابی لوله آب و فاضلاب، بازکردن چاه دستشویی، رفع گرفتگی لوله فاضلاب با دستگاه، رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و سرویس های مشابه، در حیطه خدمات چاه خالی کن تهران می باشد. تشخیص ترکیدگی لوله با چاه خالی کن تهران و یا این که رفع گرفتگی لوله در چاه خالی کن تهران بخشی از فعالیت های خدمات چاه خالی کن تهران می باشد. اتحادیه لوله کشی تهران، خدمات رفع گرفتگی لوله جنوب تهران و باز کردن لوله شمال تهران را نیز تحت پوشش قرار داده است.

روش سرویس دهی چاه خالی کنی ها

خدمات رفع گرفتگی لوله با دستگاه ژنراتور یا فنر فولادی و یا این که دستگاه تراکم با فنر دورانی برای بازکردن لوله و باز کردن چاه سرویس بهداشتی و لوله بازکنی فاضلاب استفاده می‌گردد. رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، لوله بازکنی فاضلاب خدمت های بهداشتی و حمام به وسیله دستگاه رفع گرفتگی لوله در چاه خالی کن تهران انجام یافته و نیاز به تخریب نیست. خدمات تخلیه چاه خالی کن تهران با به کارگیری پمپ های لجن کش دو پروانه ای و دستگاه دارنده مکش زیاد نظیر کف کش و ساکشن انجام می شود. خدمات تخلیه چاه خالی کن تهران مشتمل بر ارسال تانکر بزرگ برای فاضلاب نیز می‌باشد. کلیه کارها مرتبط با تخلیه چاه خالی کن تهران و کف تراشی های کهنه به وسیله مجموعه ماهر و نیروی انسانی  انجام یافته و خرابی در ساختمان به حداقل می رسد.

خدمات چاه خالی کنی سراسر تهران
در‌ حالتی که نیاز به برداشتن طوقه قدیمی و چیدن طوقه یا بلوک چینی انباری چاه باشد، خدمات رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه خالی کن تهران آن را بر عهده می‌گیرد. وصل کردن فاضلاب ساختمان به سیستم فاضلاب شهری و اگو، حفر چاه فاضلاب در ساختمان های نوساز، اتصال حلقه های چاه به یکدیگر و عملیات خاک برداری بخشی از خدمات باز کردن لوله و تخلیه چاه خالی کن تهران می باشد.

مهم ترین موارد اثرگذار بر قیمت تخلیه چاه

در ادامه برای شما، شرحی بر عوامل اثرگذار بر قیمت لوله بازکنی و هزینه چاه خالی کن تهران داده‌ایم. این عوامل عبارت می باشند از:

  • کنده ‌کاری در محل گرفتگی لوله
  • نوع روش فنر مورد به کارگیری در رفع گرفتگی لوله
  • طول لوله‌های فاضلاب جهت فنر زنی در رفع گرفتگی لوله
  • میزان تعامل گرفتگی لوله در طبقات دیگر ساختمان
  • سختی گرفتگی لوله و میزان زمان و کار لازم برای باز کردن لوله
  • تعداد موارد فنر زنی و یا تعداد گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان

مهم ترین موارد اثرگذار بر قیمت تخلیه چاه

لیست خدماتی تخلیه فاضلاب تهران

به هنگام ثبت درخواست لوله بازکنی، شاید برای شما این سوال پیش آید که چه خدماتی تحت خدمت چاه خالی کن تهران می باشد که در ذیل این خدمات قابل ارائه به شما می باشد و متخصصین چاه خالی کن تهران، می توانند آنان را به شما ارائه بدهند.

  • بازکردن چاه سرویس بهداشتی فرنگی
  • رفع بوی بد چاه فاضلاب
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب
  • ارائه خدمات چاه و فاضلاب
  • بازکردن گرفتگی دستشویی خارجی
  • رفع گرفتگی با فنر لوله بازکنی
  • رفع گرفتگی با پمپ آب یا واترجت
  • بازکردن گرفتگی سینک ظرفشویی
  • رفع گرفتگی محل ورود تخلیه حمام و وان

نکاتی در زمینه عمق چاه جهت تخلیه فوری

یکی از نکات مهم و اطلاعاتی که لازم می باشد مشتریان گرامی بدانند این است که عمق چاه های فاضلاب در نقاط متعدد و در ساختمان های متفاوت گوناگون هست و به خاطر این دلیل زمان پرشدن چاه ها می تواند مختلف باشد. هر چه چاه عمیق تر باشد زمان پر شدن چاه بیشتر خواهد بود. همینطور در یک شهر، بافت های مختلفی از خاک موجود هست که میزان جذب آب و فاضلاب در آن ها متفاوت هست. به طوری که هر چقدر ناحیه سنگلاخی و کوهستانی باشد میزان جذب پائین بوده و دوره پرشدن چاه سریعتر خواهد شد. مناطقی که توان جذب بالایی را دارا‌ هستند گاها 10 الی 20 سال طول می کشد که چاه پر شود. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با رعایت نکات ایمنی تشخیص جنس لوله فاضلاب در چاه خالی کن تهران امری بسیار مهم می باشد و همینطور نوع رفع گرفتگی لوله شیمیایی مساله ای می باشد که نیاز به تجربه و متخصص دارد.

نکاتی در زمینه عمق چاه جهت تخلیه فوری

معمولا لوله بازکن ها یا محلول های اسیدی قوی، سبب آسیب به لوله های فاضلاب می شوند و پوسیدگی سیستم لوله کشی، بروز ترکیدگی و در نهایت آب دادن و نشتی از خطرات این محلول ها می باشد. هر چند که برای بازشدن لوله های چدنی می توان از اسیدهای رقیق بهره برد البته استفاده از اسید برای بازکردن لوله های پولیکا و پلاستیکی باعث خوردگی و سوراخ شدن می‌گردد. رعایت تمام نکات ایمنی، به کارگیری از دستکش های حفاظتی و عدم استفاده از محلول های غلیظ از مسائل مهم می‌باشند.

بازکردن لوله فاضلاب با پمپ باد (کمپرس باد)

در چند مرحله انجام می پذیرد تا گرفتگی لوله باز شود. پس از باز شدن، آب را باز کرده و نحوه خروج آب از لوله ها و کشش سریع سیستم لوله کشی تست می گردد. اگر این روش بازکردن لوله با دستگاه تراکم هوا جوابگو نباشد یا این که محل گرفتگی با سیفون یا شترگلو فاصله زیادی داشته باشد باید به اجبار سراغ استفاده از دستگاه فنر زنی رفت. شهروندان گرامی باید گرفتگی را جدی بگیرند و در وقت مقرر نسبت به لوله بازکنی مبادرت کنند و گرنه سبب بالا آمدن فاضلاب، ترکیدگی در لوله ها، ظاهر شدن نم در سقف، دیوارها، سرویس ها، حمام ها، هدر روی آب، بوی نامطبوع نم در سقف، کف و دیوار و نیز ریزش گچ ها و ... می گردد. به طور کلی خسارت متعددی به اموال، ساختمان و محیط پیرامونی وارد می گردد.

بازکردن لوله فاضلاب با پمپ باد (کمپرس باد)

فنر زنی در خدمات فنی چاه و فاضلاب تهران

بازکردن لوله فاضلاب حمام ناشی از دو دلیل است یکی وجود لوله هایی با قطر کم و دیگری وجود مواد چربی، تجمع موهای زائد در بخشی از لوله به هنگامی که قطر لوله کمتر از چهار اینچ باشد گرفتگی ایجاد می گردد. در لوله های آشپزخانه نیز تجمع چربی، تجمع بخشی از مواد غذایی می توانند دلیل گرفتگی لوله باشند. هنگامی که محلول های لوله بازکن یا این که پمپ های باد (دستگاه تراکم هوا) نتوانند لوله را باز کنند یا این که مکان گرفتگی فاصله زیادی با شترگلو یا سیفون داشته باشد بهترین روش برای بازکردن لوله (چاه خالی کن تهران) استفاده از فنر باز کردن لوله و عمل فنر زنی می باشد. این دستگاه برقی با داشتن فنری مقاوم و دارنده پیچ های مخروطی در قسمت سر فنر، باعث سُر خوردن اشیاء و موانع درون لوله به قسمت جلو می‌گردد.

این دستگاه با چرخاندن فنر که همراه با صدای وز وز می باشد فنر به جلو جنبش کرده و گرفتگی رفع می گردد. بعد از باز شدن گرفتگی در یکی دو مرحله، با رها کردن آب با فشار شدید و بررسی کشش سریع آن، چاه خالی کن تهران کار انجام شده را آزمایش می‌کنند تا از رفع گرفتگی اطمینان کنند. ماشین‌های متعدد و با پمپ‌های منحصر به فرد لجن کش و آب‌ کش تک فاز که برای چاه‌های عادی استفاده می شود. در چاه‌هایی که عمق متعددی دارا‌ هستند از پمپ‌های سه فاز بسیار توانمند برای تخلیه آن استفاده می گردد و با سرعت خیلی بالا و بی سر و صدا در عرض بیست دقیقه 1000 لیتر پمپاژ می نماید.

فنر زنی در خدمات فنی چاه و فاضلاب تهران

یکی‌ از شیوه‌هایی که برای خالی کردن چاه خالی کن تهران استفاده می شود ساکشنی می باشد که بر روی ماشین نصب گردیده‌ است. در این روش درب چاه نیازی به کنده‌ شدن زیاد ندارد و برای تخلیه سپتینگ و چربی ‌گیر و یا کف تراشی به کارگرفته می شود که تنها مختص چاه‌هایی است که لجن و یا این که چربی زیادی دارا‌ هستند.

تخلیه چاه تهران و چاه خالی کن تهران را باید افرادی انجام دهند که در رشته خود متبحر و مجرب باشند. اشخاص غیر حرفه‌ای به هیچ عنوان نباید در باز کردن درب چاه دخالت داشته باشند، چون احتمال خالی شدن زیر طوقه چاه موجود است که با ضربه زدن به سر چاه سبب فرو رفتن و یا این که حتی مرگ کارگر می شود.

https://www.goldyadak.com/h30-cross-options

  • ۹۹/۰۳/۰۵
  • sewer drain