خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

درباره گروه خدمات تخلیه چاه :

سلام دوستان گرامی ...
گروه خدمات فنی تخلیه چاه شبانه روزی آماده ارائه خدمات چاه و فاضلاب اعم از تشخیص محل چاه ، حفر چاه آب و فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه ، تعمیرات چاه آب و فاضلاب و کلیه خدمات مرتبط به شما مشتریان گرامی در سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.
کلیه حقوق محتوای این وبلاگ متعلق به گروه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی می باشد که بدون کپی برداری تهیه و نوشته شده است و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج لینک منبع بلامانع است.

روش تخلیه چاه دستشویی

روش تخلیه چاه دستشویی هم مانند روش تخلیه چاه و فاضلاب انواع مختلفی دارد که در این مقاله به آنها می پردازیم، اشخاصی که با گرفتگی دستشویی و توالت مشکل دارند مدام در پی یک راه ‌حل مطلوب جهت روش تخلیه چاه دستشویی می باشند. برای گشودن و روش تخلیه چاه دستشویی راهکارهای زیادی موجود هست که ما آنها را به شما معرفی خوا‌هیم کرد. البته در این مقاله میخواهیم به صورت منحصر به ‌فرد در زمینه‌ بازکردن چاه دستشویی با محلول و روش تخلیه چاه دستشویی به شما توضیح دهیم. در اینجا آموزش خوب و جامعی جهت روش تخلیه چاه دستشویی در منزل به کمک محلول شیمیایی به شما آموزش داده می‌شود تا به راحتی گرفتگی لوله ها را با روش تخلیه چاه دستشویی باز کنید. 

نحوه تخلیه چاه دستشویی با فنر

شیوه های مختلفی برای گشودن چاه توالت و روش تخلیه چاه دستشویی موجود است که یکی از مناسب ترین و شایع ترین روش تخلیه چاه دستشویی به کارگیری از فنر لوله بازکن می باشد. البته فنر لوله بازکن در اختیار همه اشخاص نیست و فقط لوله بازکن ها به این دستگاه دسترسی دارند. پس اشخاصی که می خواهند خودشان در منزل باز کردن لوله را انجام دهند بایستی از راه های جایگزین روش تخلیه چاه دستشویی استفاده نمایند. می بایست بدانید که گشودن چاه توالت و دستشویی و روش تخلیه چاه دستشویی عمل چندان پیچیده ای نیست و به راحتی می توان مشکل‌ آن را حل کرد. چرا که به هیچ وجه گرفتگی چاه توالت از دسته گرفتگی های سخت نیست.

نماشویی بدون داربست

در اکثر مواقع گرفتگی سرویس بهداشتی به این دلیل می باشد که فضولات در درون سیفون گیر کرده اند و اجازه عبور آب را نمی دهند. این روش تخلیه چاه دستشویی با ریختن مقدار زیادی آب حل خواهد شد. ولی در‌حالتی که که مشکل جدی باشد و فضولات باقیمانده در لوله سخت گردیده باشند دیگر روش تخلیه چاه دستشویی و رفع گرفتگی لوله با آب نیست و بایستی از روش های دیگری استفاده نمود.

نحوه تخلیه چاه دستشویی با فنر

از جمله مشکلات رایج درباره چاه سرویس بهداشتی افتادن اشیا به درون آن می باشد. افتادن اشیا به درون چاه دستشویی یکی از اشتباهات رایج این روزها می‌باشد که گریبان گیر اشخاص می گردد و برای آنان مشکل ساز شده‌ است. بسیار مشاهده شده است وسایل اشخاص هنگام به کارگیری از سرویس بهداشتی به درون چاه دستشویی سقوط نموده است. این ایراد زمانی جدی می‌شود که آن وسیله قیمتی باشد مانند طلا جواهرات، تلفن همراه، کارت عابر بانک و ... که بایستی آن را خارج کرد. حتی در صورتی که شی قیمتی هم نباشد ممکن است در آینده منجر به گرفتگی در درون لوله شود. 

در این مقاله قصد داریم روش های خارج کردن اجسام قیمتی از درون چاه و روش تخلیه چاه دستشویی را به شما آموزش دهیم تا در صورت لزوم از آن ها استفاده نمائید. شیوه هایی که با استفاده از آنان به راحتی می توانید اجسام افتاده در درون چاه سرویس بهداشتی و دستشویی را خارج کنید بدون این که دست خود را درون سرویس بهداشتی فرو ببرید.

روش تخلیه چاه با استفاده از محلول

با این که محلول های رفع گرفتگی لوله خطرات زیادی دارا هستند و برای سلامت انسان و لوله فاضلاب خطرناک می باشند، با این حال فواید آنان هم کم نیست و برای رفع گرفتگی های متفاوت اثرگذار می باشند. در این مقاله روش تخلیه چاه دستشویی به کمک محلول رفع گرفتگی لوله به شما آموزش داده شده ‌است. آن را به خوبی بخوانید و به سادگی در منزل روش تخلیه چاه دستشویی برای رفع گرفتگی لوله را انجام دهید. در شرایطی که تا به حال برای رفع گرفتگی لوله کاری انجام نداده اید، هیچ نگران نباشید زیرا این عمل هیچ سختی و مشکلی ندارد و روش تخلیه چاه دستشویی به راحتی قابلیت و امکان انجام آن برای خانم ها هم میسر می باشد. صرفا کافیست با توجه آموزش را مطالعه کرده و فرایند روش تخلیه چاه دستشویی را یک به یک انجام دهید.

1) محلول شیمیایی چاه بازکن تهیه نمایید

برای آغاز کار لازم می باشد یک نمونه محلول شیمیایی رفع گرفتگی لوله مخصوص بازکردن چاه دستشویی داشته باشید. این محلول مایه اصلی رفع گرفتگی لوله است و فعالیت اصلی رفع گرفتگی را انجام می دهد. ولی دقت داشته باشید که همیشه روش تخلیه چاه دستشویی با استفاده از محلول تحت عنوان آخرین شیوه رفع گرفتگی لوله استفاده می‌گردد. چنانچه تمامی شیوه های روش تخلیه چاه دستشویی دیگر کار ساز نبود، از محلول استفاده فرمائید. نکته دیگر این که به کارگیری از محلول تنها برای رفع گرفتگی های معمولی و غیر سخت کارساز می باشد. در صورتی که گرفتگی چاه یا لوله شما توسط گیر کردن شی درون لوله رخ داده است بهتر می باشد از روش خارج کردن اشیاء از درون لوله و شیوه های دیگر روش تخلیه چاه دستشویی و لوله بازکن استفاده نمائید.

2) مقدار مشخصی از محلول را درون لوله خالی کنید

بعد از آماده شدن شرایط و تهیه محلول، طبق روش درج شده روی بسته بندی کالا مقدار مشخصی از آن را در دستشویی خالی فرمایید. روش تخلیه چاه دستشویی با ریختن محلول به گونه است که قطعا پنجره یا روزنه موجود در توالت را باز فرمایید و تهویه آن را روشن نمائید. به خاطر این که گازهای سمی و خطرناکی از این محلول ها متصاعد می گردد که برای انسان خطرناک می باشد. در روش تخلیه چاه دستشویی با محلول حتی بهتر می باشد از اطراف دور شوید و بگذارید دقایقی محلول در دستشویی باقی بماند تا عمل خود را انجام دهد.

روش تخلیه چاه با استفاده از محلول

بعد از سپری شدن زمان مورد نظر سراغ دستشویی بروید و شرایط را بازنگری فرمایید. فلاش تانک را بکشید تا کمی آب وارد ظرف سرویس بهداشتی شود. در صورتیکه مشکل رفع گردیده باشد بایستی آب از چاه دستشویی تخلیه شود و چیزی درون کاسه باقی نماند. ولی چنانچه دیدید فاضلاب از ظرف تخلیه نمی شود، برای بار دوم محلول درون کاسه نریزید. به احتمالی گرفتگی در لوله ایجاد گردیده که با محلول رفع نمی‌شود و بایستی از روش تخلیه چاه دستشویی با فنر لوله بازکن برای گشودن دستشویی بهره برد. 

چنانچه مشکل از جانب باز کردن لوله دارید و خودتان نمی توانید آن را رفع نمائید بهتر است روش تخلیه چاه دستشویی را به متخصصین این عمل بسپارید. موسسات رفع گرفتگی لوله فعال و با تجربه در تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان می باشند و در هر ساعت از شبانه روز در محل حاضر گردیده و انواع گرفتگی لوله ها را با روش تخلیه چاه دستشویی به درستی رفع می کنند.

راهکارهای رفع گرفتگی سیفون دستشویی

در این موارد در‌ حالتی که گرفتگی شدید نباشد روش تخلیه چاه دستشویی را می توان با پر کردن کاسه سرویس بهداشتی از آب (ترجیحا داغ) و باقی ماندن آن به بازه زمانی چندین دقیقه مشکل را رفع کرد. فشار آب درون کاسه سرویس بهداشتی علاوه بر نرم کردن فضولات منجر به رفع گرفتگی نیز می‌شود. البته در‌ حالتی که گرفتگی شدید باشد و یا مسئله ناشی از افتادن اشیاء به درون سرویس بهداشتی باشد لازم می باشد از روش تخلیه چاه دستشویی با دستگاه فنر مخصوص یا این که ژنراتور رفع گرفتگی لوله استفاده شود. شرکت های رفع گرفتگی لوله بسیاری در شهرها وجود دارند که روش تخلیه چاه دستشویی را به کارگیری از ژنراتور اختصاصی گرفتگی های لوله فاضلاب و سیفون سرویس بهداشتی را باز می کنند. می توانید با یکی از آن ها تماس گرفته و ایراد را حل فرمایید.

راهکارهای رفع گرفتگی سیفون دستشویی

علت شایع دیگر گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان بالا آمدن آب می باشد. مثلا گرفتگی لوله فاضلاب حمام یا این که دستشویی یا لوله اصلی فاضلاب واحد شما یا گرفتگی لوله اصلی فاضلاب ساختمان که هر کدام از این موارد بالا زدن فاضلاب از سرویس بهداشتی را به همراه خواهند داشت. در صورتی که در ساختمان چندین طبقه زندگی می کنید ممکن است مشکل برای تعدادی واحد رخ داده باشد. در ‌حالتی که چنین باشد مشخص هست که گرفتگی در لوله اصلی ساختمان بوده و در شرایطی‌ که مشکل صرفا مرتبط با شما است پس مشخص و معلوم می باشد که گرفتگی در لوله فاضلاب واحد شما رخ داده است . 

در این باره نیز کاری از شما بر نمی آید و صرفا بایستی با لوله بازکن های ماهر تماس حاصل نمایید تا بهترین روش تخلیه چاه دستشویی را شناسایی و انجام دهند. تاکید می‌کنیم که فقط با لوله بازکن های ماهر تماس حاصل نمایید تا بتوانند مشکل شما را برطرف کنند. در غیر اینصورت ممکن است روش تخلیه چاه دستشویی اشتباه انجام شود و گرفتار لوله بازکن های ناشی شوید و علاوه بر این که مشکل شما حل نمی شود مشکلات دیگری نیز برای شما به وجود خواهد آمد. 

دلایل پر شدن چاه فاضلاب دستشویی

البته علت دیگری که ممکن می باشد منجر به بالا زدن فاضلاب از دستشویی یا حمام شود پر شدن چاه فاضلاب شود که البته کمتر رخ می دهد. در حالتی ‌که چاه فاضلاب لبریز شود فاضلاب سر ریز آن از پایین ترین محل ورود فاضلاب بیرون خواهد زد. پایین ترین محل ورود معمولا طبقه پایین ساختمان یا این که طبقه همکف می باشد که در آن سرویس بهداشتی و حمام بخش های پایین ساختمان می‌باشند.

دلایل پر شدن چاه فاضلاب دستشویی

معمولا فاضلاب از سرویس بهداشتی بالا میزند و در حالتی ‌که چاه فاضلاب پر شده باشد شما شاهد این ایراد خواهید بود. ولی دقت داشته باشید که بالا زدن فاضلاب از سرویس بهداشتی در طبقات ساختمان اصلا ناشی از لبریز شدن چاه نمی باشد. به هر حال چنانچه نقص‌ ناشی از پر شدن چاه را بایستی با شرکت های تخلیه چاه تماس حاصل نمایید تا با به کارگیری از روش تخلیه چاه دستشویی با تانکرهای مکنده و پمپ های لجن کش فاضلاب داخل چاه را تخلیه کرده و در صورت لزوم عملیات لایروبی و تراش چاه را انجام دهند.

شیوه های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب

  • از محل کفشور و سیفون چاه سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی خانه بوی نامطبوعی به مشام می رسد.
  • معمولا برای تهویه چاه فاضلاب و خروج گازهای داخل چاه، تا بلندترین نقطه ساختمان هواکش یا لوله ونت تعبیه می‌گردد.
  • در حالتی ‌که چاه فاضلاب مادر در محوطه حیاط باشد، به علت پر شدن چاه سطح موزاییک فرش روی دهانه آن خیس می گردد. 
  • در صورت پر شدن چاه فاضلاب روش تخلیه چاه دستشویی باید به طور فوری انجام شود.
  • در موارد وخیم پر شدن چاه فاضلاب با بی کششی آب و به اصطلاح بالا زدن و پس زدن آب و فضولات در دستشویی، آب و کف صابون خانگی در کفشوی حمام، همینطور در سیفون سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه معلوم می گردد. در چنین مواقعی به نظر می رسد که در مسیرها، گرفتگی بوجود آمده می باشد.

شیوه های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب

به علت خیس شدن سطح روی چاه، محل ذکر شده نسبت به بقیه سطح های دیگر بوی زننده ای پیدا میکند. معمولا محل چاه فاضلاب در بنا مشخص می باشد.

https://parsiannama.com/facade-painting

  • ۹۹/۰۳/۱۴
  • sewer drain