خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

درباره گروه خدمات تخلیه چاه :

سلام دوستان گرامی ...
گروه خدمات فنی تخلیه چاه شبانه روزی آماده ارائه خدمات چاه و فاضلاب اعم از تشخیص محل چاه ، حفر چاه آب و فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه ، تعمیرات چاه آب و فاضلاب و کلیه خدمات مرتبط به شما مشتریان گرامی در سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.
کلیه حقوق محتوای این وبلاگ متعلق به گروه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی می باشد که بدون کپی برداری تهیه و نوشته شده است و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج لینک منبع بلامانع است.

کف تراشی و لجن کشی چاه

کف تراشی و لجن کشی چاه در حالتی ‌که چاه فاضلاب منزل و یا این که شرکت شما زودتر از زمان ممکن پر می‌شود به سرعت بایستی انجام گیرد و بهتر می باشد بدانید که به مرور زمان لجن و چربی و یا این که ماده های شوینده که داخل چاه می گردد چشمه و دریچه های چاه را مسدود کرده و راه نفوذ فاضلاب را به خاک می بندد و چاه شروع به پر شدن می نماید. در صورتی که شما در ‌این زمان به مشکل کف تراشی و لجن کشی چاه بر خوردید بهتر می باشد که چاه فاضلاب یکبار کف تراشی و لجن کشی چاه شود و سپس آن را شستشو دهید. دقت فرمائید در هنگام حفر چاه فاضلاب جدید در ساختمان ها صددرصد اندازه انباره را بیش تر از حد معمول حفر نمایید چون در صورتی که چاه فاضلابی که حداقل 10 سال کار کرده باشد زود تر پر گردیده ممکن است به عمل کف تراشی و لجن کشی چاه نیاز داشته باشد.

نمایندگی لوازم h30 cross

کف تراشی و لجن کشی چاه تهران با به کارگیری نیروهای کارشناس و با تجربه چندین ساله، با استفاده از کف تراشی و لجن کشی چاه اقدام به خروج مواد، کف تراشی چاه، فاضلاب و لجن کشی می‌نماید که چاه فاضلاب مانند روز اول کشش خود را بدست آورد. با کف تراشی و لجن کشی چاه، چاه شما مثل چاهی که اخیرا حفر شده‌ است نو می گردد و دریچه های آن برای کف تراشی و لجن کشی چاه فاضلاب بهتر خواهد شد. کف تراشی و لجن کشی چاه خدمتی می باشد که زیر گروه تخلیه چاه در شرکت های تخلیه چاه تهران است و برای بازسازی چاه و بازکردن چشمه های دفع آب گرفته گردیده به وسیله فضولات و جامدات چاه فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرد را لایروبی چاه یا کف تراشی و لجن کشی چاه می‌گویند

کف تراشی چاه چیست؟

تراش چاه یا کف تراشی چاه بوسیله کارشناس چاه که به آن مقنی چاه گویند انجام می گردد و در آن مقنی کف انباره چاه فاضلاب را که معمولا به ارتفاع (30 cm تا cm 40 سانتی متر) می‌کند یا این که به اصطلاح تراش داده تا خاک سیاه گردیده که دارنده لجن فاضلاب می باشد را از کف چاه بکند و بدنه چاه را به روش کلنگ زنی که با استفاده از نوک کلنگ تراش کوچکی حدود نسبتا (5 سانتی متر تا 15 سانتی متر) می دهد تا بتواند چاه جذب آب دوباره خود را پیدا نماید. کف تراشی و لجن کشی چاه کار هر کسی نیست و بایستی شخص کارشناس و با تجربه مخصوص چاه قدیمی باشد و به اصطلاح مقنی وارد به چاه کهنه یا این که قدیمی باشد زیرا در چاه کهنه پر گردیده پر از فاضلاب گازهای زیادی موجود است و این گازها در خطرات گاز گرفتگی چاه فاضلاب منجر بروز سرگیجه و بی هوشی و در موارد بسیار زیاد مرگ ناگهانی را به وجود می آورد و بدون شک شخص کارشناس می بایست در موضوع چاه کهنه و قدیمی تخصص داشته باشد که بیشتر متخصصین حفر چاه جدید و تازه این تخصص را ندارند و از مخاطرات ریزشی و گاز گرفتگی بی اطلاع می باشند و نحوه دفع خطرها را نمی دانند.

کف تراشی چاه چیست؟

لجن کشی چاه چیست؟

به تخلیه چاه با استفاده از پمپ های لجن کش لجن کشی چاه گفته می‌گردد. اکنون با هم باز‌نگری کنیم که چرا می بایست کف تراشی و لجن کشی چاه  انجام شوند؟ و این عمل چه لزومی دارد؟ خب مشاهده کنید هر چاهی که در دنیا موجود هست بالاخره یک روزی پر می‌گردد و می بایست فکری به حال آن چاه کرد. خب هم اکنون فکر کنید که چاهی لبریز شده‌ است و شما به فکر راه‌ حل می باشید قطعا فکر ‌می‌کنید‌ که می بایست حفر چاه تازه صورت بپذیرد! نه نیازی به حفر چاه نو وجود ندارد. می‌توانید شما با کف تراشی و لجن کشی چاه، چاه پر گردیده را تخلیه چاه کنید و به طور مجدد از آن استفاده فرمائید. از این شیوه شما هم هزینه خویش و هم وقت خویش را صرفه جویی نموده اید. در امور پمپ لجن کش در ‌حالتی که بخواهیم حرف بزنیم می رسیم به گروه الکتروپمپ های سانتریفیوژ که برای مصارف انتقال دادن فاضلاب های خانگی و صنعتی و هم چنین پمپاژ کردن سیالات با ذرات معلق و وسیع و کوچک و لجن کشی چاه آب در آن استفاده می شود.

لجن کشی چاه چیست؟

انواع پمپ های لجن کشی و هم چنین الکتروپمپ لجن کشی تک فاز و هم چنین لجن کشی سه فاز را می‌توانید در جنس های متعدد پمپ لجن کش چدن، پمپ لجن کش استیل و البته پمپ لجن کش برنج خریداری کنین. یکی از مواردی که ذکر کردیم کف تراشی و لجن کشی چاه آب می باشد که از موارد پر مصرف این پمپ ها است. یکی ‌از مهمترین و پرکاربردترین ابزارها و دستگاه های لازم برای تخلیه چاه و کف تراشی و لجن کشی چاه به طور مکانیزه، پمپ لجن کش می‌باشد که در پروژه های مربوطه به منظور پاکسازی ته چاه مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه از گروه پمپ های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) می باشد که قابلیت و امکان پمپاژ کردن و انتقال دادن مایعات به همراه ذرات جامد را داراست و با به کارگیری از آن، به سادگی و در مدت زمان اندک فارغ از نیاز به دخالت نیروی انسانی کلیه فضولات، گل و لای و مواد ما‌نده در قعر چاه های ساختمان های مسکونی و ... با یک مکش بسیار قوی به داخل تانکر حامل فاضلاب انتقال می یابد و کف تراشی و لجن کشی چاه انجام می گیرد.

کاربرد انواع پمپ های لجن کشی

لجن کشی چاه آب انتقال دادن انواع فاضلاب های خام لجن کشی پساب های صنعتی ترکیب با آب ایستگاه های پمپاژ انواع فاضلاب های صنعتی و خانگی به کارگیری در صنعت کشاورزی لجن کشی در نیروگاه ها صنایع ساختمانی صنایع چوب و کاغذ لجن کشی در صنایع چرم سازی انواع لجن کشی در فاضلاب های صنعتی به کارگیری لجن کش در پروش ماهی و میگو همانگونه که پیش از این هم گفتیم با دقت به نوع سیالی که قرار می باشد پمپاژ شود، پروانه لجن کش ها شکل و ساختار خاصی به خویش می گیرد که پیرو آن به بررسی مدل آن ها می پردازیم. پروانه تک پره کف تراشی و لجن کشی چاه برای فاضلاب های همراه با مواد جامد به کارگیری می‌شود.

پروانه نوع باز لجن کشی که این آیتم برای پمپاژ فاضلاب خام و مایعات مخلوط با گاز و مواد جامد الیاف دار استفاده می شود. پروانه چند پره لجن کشی برای کف تراشی و لجن کشی چاه فاضلابی که عاری از هر گونه گاز می‌باشند و دارنده ذرات جامد می باشند استفاده می شود. چند نکته مهم در امر حفر چاه و رفع گرفتگی لوله و هم چنین کف تراشی و لجن کشی چاه بایستی خدمت تان عرض کنیم. هرگز برای کف تراشی و لجن کشی چاه  از کسانی که متبحر این کار نیستند و تخصص لازم را ندارند بهره نگیرید. به دلیل آنکه این اشخاص به جهت نداشتن داده ها کافی و مورد نیاز به چاه های فاضلاب شما لطمه می دهند و کف تراشی و لجن کشی چاه به درستی صورت نمی پذیرد.

کاربرد انواع پمپ های لجن کشی

از مدل های دیگر ابزار لوله کشی و لجن کشی میتوان به فیلتر فشاری اشاره نمود که جامدات با اینکه تحت فشار می‌باشند به داخل محیط پمپاژ می گردند. در حالتی ‌که بخواهیم در خصوص فیلتر فشاری توضیح بیشتری بدهیم می توانیم بگوییم که این ابزار در فرآیند جداسازی جامد و مایع از همدیگر با فشاری که از یک پمپ لجن کش و کف تراشی و لجن کشی چاه به آن وارد می شود مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر فشاری یا به عبارتی فیلتر پرس در عملیات های ناپیوسته ای صورت می‌گیرد که می بایست در آن ها عملیات همیشه متوقف شود تا آن مخزن گذشته از عملیات بعدی تخلیه شود.

برای اینکه درک بهتری از طرز عملکرد یک فیلتر پرس یا این که به عبارتی فیلتر فشاری داشته باشین با هم بررسی می کنیم که اجزای آن به چه صورت می باشد و مروری بر روند فیلتر کردن و کف تراشی و لجن کشی چاه خواهیم کرد. خب اجزای اصلی فیلتر فشار بدنه اصلی آن، فیلتر پک و فیلتر مدیا است. خود قسمت بدنه فیلتر فشاری لجن کش که فعالیت اصلی را انجام می‌دهد دارنده بخش های مختلفی است. بازدهی و عملکرد کف تراشی و لجن کشی چاه  به دو دلیل مهم بستگی داراست و آن هم خاصیت مواد جامد در لجن و دیگری فیلتر مدیا می باشد که استفاده می‌گردد که نوع فیلتر مدیا که مورد استفاده قرار می‌گیرد مدل فیلتراسیون را در کف تراشی و لجن کشی چاه تعیین می کند. برای آبگیری و هم چنین اعمال نیرویی که جک وارد می‌کند فیلتر پک مایحتاج می باشد. و فیلتر مدیا روی این قالب نصب می‌گردد. آخرین مرحله ای که در کف تراشی و لجن کشی چاه  انجام می گردد جداسازی فیلتر آبگیری می باشد و هم چنین مهیا کردن فیلتر پرس برای عملیات جدید در این زمان پلیت های کف تراشی و لجن کشی چاه از هم جدا گردیده و عملیات و نتیجه آن در جایی مطلوب تخلیه می گردند.

هزینه کف تراشی چاه های فاضلاب

دقت فرمایید به دو روش می‌باشد:

  1. مقنی کف چاه و بدنه چاه را تراش می‌دهد و به بالای چاه یعنی سطح زمین می فرستد و هنگامی که خاک ارسال شده به بالا به وسیله خاور بارگیری شد آن وقت هزینه را یک سرویس اعلام می‌نمایند و بدانید کف تراشی چاه و تراش چاه و کف تراشی و لجن کشی چاه برحسب هر خاور استاندارد که دارنده یک 1 لبه اتاق کمپرسی هست محاسبه و نرخ‌ گذاری می گردد و شما مشتری عزیز می‌توانید جهت ارتقاء اندازه چاه فاضلاب و بالا بردن قدمت چاه با سفارش بیش تر در تعداد سرویس های کف تراشی چاه و کف تراشی و لجن کشی چاه که بر حسب هر خاور محاسبه می گردد قدمت چاه خود را فراتر برده و نیاز به عمل تخلیه چاه دیر تر داشته باشید.
  2. تخلیه چاه و کف تراشی و لجن کشی چاه بر حسب متر مکعب یا این که متر مقنی، در حالتی که شما چاه را برای تخلیه چاه داشته باشید همه امور را بر حسب متراژ شما نرخ‌ گذاری می نمایند. (متر مقنی یک متر عامیانه در بین متخصصین حفر چاه می‌باشد. متر مقنی متراژ را دوبل و هزینه را نصف میکند. متر مقنی امروزه در چاه ها، عمومی و عامیانه می باشد و در صورتی که شما نیاز به حفاری چاه داشته باشید بی تردید از نوع محاسبه متراژ سوال شود. اعتنا داشته باشید این روز ها عرف چاه متر مقنی شما است).

هزینه کف تراشی چاه های فاضلاب

دلایل و علائم پر شدن چاه های فاضلاب

یکی از رایج‌ ترین دلایل پر شدن چاه فاضلاب، جمع شدن موادی مانند مو، دستمال کاغذی، درب قوطی شامپو و بقیه آشغال‌های جامد روی سطح آب چاه می باشد. این مواد در صورت زیاد بودن و جمع شدن، به ‌تدریج سبب تولید شدن سدی روی سطح آب گردیده و اجازه نمی‌دهند آب و پسماندهای نو از چاه پایین بروند. در نتیجه چاه به‌ تدریج پر می گردد. دلیل بعدی رسوب کردن روغن و چربی موجود در فاضلاب بر دیواره‌های چاه می باشد. از آنجایی که در فاضلاب خانگی مدام مقادیری از روغن و یا این که چربی صابون و مواد شستشو موجود است، گهگاه این موارد روی دیواره چاه رسوب می نمایند و اجازه جذب آب به خاک را نمی‌دهند در نتیجه چاه به‌ سرعت پر می‌گردد.

دلایل و علائم پر شدن چاه های فاضلاب

یکی از دیگر از دلایل لبریز شدن چاه، مقاومت پایین خاک محل می باشد، در واقع در شرایطی ‌که خاک محل حفر چاه از جنسی باشد که نتواند به خوبی آب را در خویش جذب نماید (مثل خاک رس)، آب و فاضلاب وارداتی به چاه کم کم روی هم جمع شده و چاه لبریز می‌گردد. دلیل رایج دیگر، تمام شدن گنجایش چاه می باشد. همان گونه که احتمالا خود شما هم حدس می‌زنید، یک چاه درست مانند یک پیاله، گنجایش مشخصی داراست و در‌ حالتی که آب و فاضلاب بیش تر از حد پیش بینی گردیده به آن وارد شود، با گاز پر می گردد. این مسئله بعضی وقت ها ممکن می باشد در حین بارش‌های شدید و در اثر آمدن آب باران به چاه فاضلاب و یا به آسانی به خاطر حجم بالای استفاده از چاه در یک ساختمان چهره دهد.

https://www.goldyadak.com/compare-h30-cross

  • ۹۹/۰۲/۲۲
  • sewer drain