خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

درباره گروه خدمات تخلیه چاه :

سلام دوستان گرامی ...
گروه خدمات فنی تخلیه چاه شبانه روزی آماده ارائه خدمات چاه و فاضلاب اعم از تشخیص محل چاه ، حفر چاه آب و فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه ، تعمیرات چاه آب و فاضلاب و کلیه خدمات مرتبط به شما مشتریان گرامی در سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.
کلیه حقوق محتوای این وبلاگ متعلق به گروه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی می باشد که بدون کپی برداری تهیه و نوشته شده است و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج لینک منبع بلامانع است.

روش تخلیه سپتیک تانک که سپتیک تانک ها مخازن بیضی یا این که مستطیل شکلی می‌باشند که علاوه بر حفظ فاضلاب کار تصفیه فاضلاب نیز بر روی ان ها شکل میگیرد. سپتیک تانک ها در گونه های متفاوت برای کاربرد های متعدد نصب می گردند. سپتیک تانک ها بعداز بازه برهه زمانی حدودا کوتاهی ( مابین 1تا 5 سال) نیاز به تخلیه پیدا می نمایند. از آنجایی که تخلیه سپتیک تانک ها از تخلیه چاه امری حساس تر میباشد رعایت بعضی اصول هنگام تخلیه سپتیک امری ما یحتاج هست تا بعد از تخلیه سپتیک تانک درگیر مشکل نشود.

طریقه ی تخلیه سپتیک تانک

در حالتی‌ که طول لجن کف مخزن تا حدود یک سوم مخزن بالا آمد بایستی آن را تخلیه نمود اما حدود 30 سانتی متر از لجن فعال در کف مخزن می بایست باقی بماند تا فعالیت هضم فاضلاب بوسیله باکتری های لجن به سادگی صورت پذیرد. پساب خروجی سپتیک بایستی به چاه های جذبی، تراشه و یا این که فاضلاب شهری منتقل خواهد شد.

مدت تخلیه سپتیک تانک ها و روش تخلیه سپتیک تانک به عموامل زیادی بستگی داراست. شفاف میباشد که هر چه وسعت فاضلاب ورودی به سپتیک تانک زیاد باشد سپتیک تانک زودتر به سرویس ها تخلیه سپتیک تانک نیاز پیدا خواهد کرد. رفتن مواد مازاد و جامد غیر قابل تجزیه بوسیله سپتیک تانک به درون ان منجر لبریز شدن سریع سپتیک تانک گردد. ترازو ضخامت کف تولید گردیده در سپتیک تانک (به انگیزه چربی) انتخاب کننده ی بازه تخلیه سپتیک تانک خواهد بود. از آنجاییکه حفظ سپتیک تانک و روش تخلیه سپتیک تانک بسیار اصلی بوده و بایستی به مراقبت آن اعتنا ویژه ای داشت، به دلیل ارتقاء بازده فعالیت تصفیه فاضلاب باید به نکات بسیار مهمی اعتنا داشته باشید که در‌این نوشته‌ی‌علمی به آن اشاره خوا‌هیم نمود.

یکی‌از راهکارهای بسیار نیکی که می شود از آن به دلیل منزه نمودن و تخلیه سپتیک تانک و روش تخلیه سپتیک تانک استفاده کرد، به کار گیری از پمپ میباشد ولی شایان توجه میباشد که فاضلاب سطحی و لجن در مخزن را با زهشکی و یا این که وسایل دستی از باطن مخزن بیرون نمود. برهه زمانی تخلیه قابل پیش گویی وجود ندارد که یعنی نمی شود برای آن مدت خاصی را مشخص و معلوم نمود و یا این که مسافت هنگامی مرتبط با تخلیه را گزینش کرد که انگیزه آن، وضعیت کاری سپتیک تانک میباشد. فاضلابی که وارد مخزن سپتیک تانک می‌گردد دارنده کمیت و کیفیت متفاوتی میباشد که وجود آن بر زمان برهه زمانی تخلیه سپتیک تاثیر گذار خواهد بود. در‌صورتی‌ که از ورود زباله به باطن مخزن سپتیک تانک خودداری شود می شود حدود مسافت هنگامی تخلیه را تا بازه زمانی یک‌سال در حیث گرفت.

تخلیه انواع سپتیک فاضلابی

در هنگام تخلیه اشکال سپتیک فاضلابی همانند سپتیک تانک پلی اتیلن می بایست و روش تخلیه سپتیک تانک در حیث داشته باشید که همه لجن در مخزن سپتیک تخلیه نگردد. انگیزه این فعالیت این میباشد که وجود یه خرده لجن با باکتری های بی هوازی به دلیل تصفیه فاضلاب مایحتاج بوده و سرعت تصفیه و تجزیه فاضلاب را ارتقا خواهد اعطا کرد. ولی می بایست دقت داشته باشید که مواد غیر قابل تجزیه و همینطور، مواد ریز دانه بایستی از مخزن بیرون خواهد شد.

به دلیل گردآوری و همینطور، انتقال پساب موجود به داخل سپتیک تانک نحوه های متفاوتی برای روش تخلیه سپتیک تانک وجود داراست که می شود به نکات زیر به آن اشاره کرد.

روش تخلیه سپتیک تانک سپتیک تانک ثقلی

روش تخلیه سپتیک تانک خلا

همراهی فشار با استعمال از Grinder Pump

روش تخلیه سپتیک تانک سپتیک تانک با به کارگیری از پمپ

در طرز اولیه، تحت عنوان پیش تصفیه فاضلاب، عملی بر روی فاضلاب شکل میگیرد که در این مرحله، مشکلی به دلیل شست و شویی نیست بدین خیال که مواد جامد درشت در درون سپتیک تانک باقی مانده و اختلالی در سوی تامین سرعت خویش شست و شویی و برای روش تخلیه سپتیک تانک بر قرار نمی نماید. در هنگام گردآوری فاضلاب در این طرز سپتیک تانک، نیازی به تعیین قطر لوله ورودی سپتیک تانک به معیار ۲۰۰mm و یا این که حتی فراتر نخواهد بود.

برای جوامع کوچک، این طرز روش تخلیه سپتیک تانک بسیار مطلوب بوده و کاربرد داراست که انگیزه آن این میباشد که قطر لوله های فاضلاب کوچک بوده و میشود از لوله های پلاستیکی استفاده نمود زیرا ضریب خوردگی در‌این لوله ها کمتر بوده و مشکلی از بابت نشت آب و روش تخلیه سپتیک تانک وجود نخواهد داشت. در‌ روش تخلیه سپتیک تانک فاضلاب فارغ از هیچ پیش تصفیه ای وارد کانال گردآوری فاضلاب گردیده که درین راستا، بصورت ثقلی به سمت دستگاه سپتیک تانک و یا این که سیستم تصفیه منزل فاضلاب جنبش می نماید.

جایگزین سپتیک تانک و چاه فاضلاب

توجه نمایید همانگونه که در اولِ نوشته ی علمی گفتیم سپتیک نوعی از تانکرهای گردآوری فاضلاب میباشد که امروزه بیشتر از آن به مکان چاه فاضلاب به کار گیری میگردد. به ‌این قسمت گند انبار نیز گفته می‌گردد که فواید بیشتری را نسبت به چاه فاضلاب دارااست. سپتیک تانک برای محیط زیست ضرری ندارد با وجود این که با به کارگیری از چاه فاضلاب قابلیت و امکان کثیف کردن آب های زیرزمینی وجود دارااست ولی می بایست در زمان دوران معینی برای تخلیه آن اقدامات موردنیاز را برای روش تخلیه سپتیک تانک نیز انجام دهید ولی برخی دیگر از سپتیک ها نیز به طور خودکار فاضلاب ورودی خویش را تخلیه می نماید و آب منزه از ان بیرون می‌گردد. شما می‌توانید با خرید این نوع سپتیک ها صرفا هر یک سری سال یکبار برای لایروبی سپتیک تانک و تخلیه آن اقدامات ما یحتاج را انجام دهید. اما بیشتر از سپتیک برای دور و بر هایی استعمال می گردد، که به کانال فاضلاب دسترسی ندارند. از سپتیک تانک می شود برای ذخیره سازی فاضلاب انسانی نیز به کار گرفت، به این ترتیب به طبیعت نیز ضرری وارد نمی‌شود و در غایت نیز می شود از آب تصفیه گردیده آن نیز به کار گرفت. پیاده سازی سپتیک به نحوی میباشد که فاضلاب و آب در آن به طور مستقل قرار می‌گیرد که فاضلاب باقی‌مانده درین سپتیک تخلیه میگردد و ولی آب تصفیه گردیده آن وارد طبیعت میشود.

در صورتی می‌خواهید از سپتیک تحت عنوان چاه فاضلاب به کارگیری فرمایید، بایستی بدانید بعد از مدتی سپتیک نیز مالامال میگردد. جداره سپتیک جرم و فاضلاب بسیار متعددی می‌گیرد، که موردنیاز میباشد بعد از مدتی مجدد برای لایروبی سپتیک و روش تخلیه سپتیک تانک مبادرت کرد. اعتنا نمائید درصورت این که برای لایروبی سپتیک مبادرت نکنید، این دستگاه دیگر همت ابتدایی خویش را نخواهد داشت و قابل به کارگیری نخواهد بود. توجه نمایید سپتیک حکم چاه فاضلاب را داراست که ما یحتاج میباشد هر یک‌سری وقت یکبار برای تخلیه و لایروبی و روش تخلیه سپتیک تانک آن مبادرت فرمایید.

نکات اصلی برای تخلیه سپتیک

سپتیک تانک علاوه براین که نوعی مخزن ذخیره فاضلاب به حساب آورده می شود، قادر است به تصفیه فاضلاب و روش تخلیه سپتیک تانک نیز یاری دهد. شما می‌توانید این متاع را در گونه های مختلف تنظیم فرمایید. مدت تخلیه سِپتیک در میان یک تا پنج سال متغیر خواهد بود. اما اعتنا فرمایید برای تَخلیه می بایست همگی اصول مربوط به آن نیز رعایت خواهد شد تا این دستگاه بتواند کوشش ابتدایی خویش را محافظت نماید. برای تَخلیه سپتیک در آغاز مقدار لجن در کف برآورد می‌شود، در صورت این که واحد سنجش لجن حدود یک سوم مخزن باشد می بایست برای تخلیه آن و روش تخلیه سپتیک تانک مبادرت کرد. پساب این دستگاه نیز بایستی وارد چاه های جذبی خواهد شد. شما میتوانید همگی این سرویس ها را از شرکتهای تَخلیه چاه بخواهید تا در کمترین بازه زمانی برای تخلیه سپتیک مبادرت نمایند. برای معین کردن دوران تخلیه چاه نیز مورد نیاز میباشد فاکتورهای بسیار متعددی را درنظر بگیرید. اعتنا فرمایید هرچه فاضلاب بیشتری وارد مخزن گردد، موردنیاز میباشد زودتر برای تخلیه آن مبادرت گردد. ریختن مواد مازاد و غیرقابل تجزیه به درون سِپتیک سبب مالامال شدن زودهنگام سِپتیک شود.  امروزه به کارگیری از ابزارهای سپتیک توسعه و گسترش بسیار متعددی پیداکرده میباشد، ازجمله این مورد ها می شود به سپتیک تانک، لجن گیر، زباله گیر و … اشاره نمود. برای روش تخلیه سپتیک تانک از گونه های پمپ های تخلیه چاه مانند کف کش ، پمپ مکنده و … بهره برد.

لایروبی سپتیک می‌تواند در کاهش مخارج بعدی و روش تخلیه سپتیک تانک نیز به شما یاری دهد، پس ابدا نباید آن را نادیده بگیرید. به این ترتیب موردنیاز میباشد در طول معلوم برای لایروبی مبادرت نمایید. درباره‌ی تخلیه سپتیک می بایست اظهار‌کرد که بعد از مالامال شدن سپتیک تانک موردنیاز میباشد با یکی موسسه ها تخلیه چاه تماس حاصل نمایید تا بوسیله تانک تخلیه چاه روش تخلیه سپتیک تانک صورت بپذیرد. بعد از مفتوح کردن درب سپتیک یکی از تکنسین های تخلیه چاه لوله مکنده فاضلاب را درون سپتیک قرار می‌دهد و مجموع فاضلاب باطن آن را تخلیه می نماید. آن‌گاه شخصی وارد سپتیک می گردد و مبادرت به تراشیدن جداره رسوب ها می نماید تا سپتیک را از فاضلاب خالی نماید.

اجزا مختلف هر سپتیک تانک

1- سیستم ورودی فاضلاب: مشتمل بر لوله و بافل (میانگیر) ورودی میباشد.

2- مخزن اول سپتیک تانک: که بیشترین وسعت سپتیک تانک را به خویش تخصیص داده و معمولا 70-60 درصد وسعت تمام سپتیک تانک مرتبط با این میباشد.

3- دیواره جداکننده: که سبب پرهیز از ورود لجن و چربی و روغنهای شناورشده به مخزن زلال سازی برای روش تخلیه سپتیک تانک می‌گردد.

4- مخزن زلال سازی: این مخزن به طور تقریب 30 درصد وسعت تمام سپتیک تانک را مشتمل بر گردیده و در آن فاضلاب عاری از مواد قابل ته نشینی و شناوری برای روش تخلیه سپتیک تانک تجمع مییابد.

5- خروج بو گاز (تهویه): از روش این مجرا گازهای ایجاد گردیده ناشی از فرآیندهای بی هوازی تصفیه فاضلاب که عمدتا متان میباشد از سپتیک تانک بیرون می‌شود.

6- سیستم خروجی فاضلاب: دربرگیرنده بافل و لوله خروجی سپتیک تانک برای روش تخلیه سپتیک تانک می‌باشد.

در آغاز فاضلاب از روش لوله ورودی وارد قسمت نخستین سپتیک تانک می‌گردد. این قسمت که بوسیله یک دیواره دیوایدر از قسمت دوم مخزن غیر وابسته شده‌است، حجمی هم اندازه دو سوم از تمام وسعت سپتیک تانک را مشتمل بر می‌گردد. با ورود فاضلاب مواد آویزان و ذرات به منجر وزن بیشتر خویش به سمت زیر جنبش کرده و در کف مخزن ته نشین میشوند. روغن و چربی ها نیز به جهت اینکه دارنده وزن منحصربه‌فرد کمتری نسبت به فاضلاب می‌باشند، به سمت بالا جنبش نموده و بر روی سطح شناور می شوند. تجمع مواد ته نشین گردیده در کف مخزن سبب ساخت جمعی از لجن گردیده و میکروارگانیسم ها و باکتری ها در آن انتشار یافته و پرورش می نمایند و روش تخلیه سپتیک تانک روی این مواد انجام می شود. عکس العمل های بیولوژیکی که در جریان انتشار و پرورش آن‌ها واقعه می افتد سبب میگردد که مواد آلی آلاینده تجزیه گردیده و فاضلاب تصفیه خواهد شد. انجام این عکس العمل ها همینطور باعث تبدیل وسعت قابل توجهی از لجن به بیوگاز و کاهش وسعت لجن میگردد. بیوگاز ایجاد گردیده که عمدتاً متان میباشد از روش لوله خروج بیوگاز از سپتیک تانک بیرون میگردد.

  • ۹۹/۰۶/۰۵
  • sewer drain