خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

درباره گروه خدمات تخلیه چاه :

سلام دوستان گرامی ...
گروه خدمات فنی تخلیه چاه شبانه روزی آماده ارائه خدمات چاه و فاضلاب اعم از تشخیص محل چاه ، حفر چاه آب و فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه ، تعمیرات چاه آب و فاضلاب و کلیه خدمات مرتبط به شما مشتریان گرامی در سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.
کلیه حقوق محتوای این وبلاگ متعلق به گروه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی می باشد که بدون کپی برداری تهیه و نوشته شده است و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج لینک منبع بلامانع است.

رسوب زدایی و کف تراشی چاه در صورتی‌که چاه فاضلاب شما مرتبا مالامال می شود باید آن انجام شود. چاه فاضلاب را بعد از مدت زمانی که مورد استفاده قرار میگیرد و یا قدیمی است باید لایروبی و رسوب زدایی نمود و چاه جدیدی را حفر نکرد چون از نظر هزینه مقرون به صرفه نیست بلکه می توان با تخلیه چاه و رسوب زدایی و لایروبی آن در وقت و هزینه خود صرفه جویی فرمایید. لایروبی در لغت به معنی جابه جایی سنگها و خاک ها و رسوبات چسبیده به بدنه ی چاه و مواد اضافی در چاه ها که منجر گرفتگی آن می گردند است و کفتراشی رسوبات ته و دیواره ی چاه به معنای رسوب زدایی می باشد. بنابراین رسوب زدایی و کف تراشی چاه مری ضروری است.

لایروبی و رسوب زدایی چاه

شستشو، پاکسازی و لایروبی شبکه های فاضلاب و رسوب زدایی و تخلیه چاه فاضلاب با شیوه های غیر حرفه ای به وسیله افراد نامتخصص مشکلاتی از قبیل گرفتگی چاه فاضلاب و گرفتگی شبکه ی فاضلاب، جراحت رسیدن به چاه شبکه ها، نفوذ ریشه ها به درون شبکه، انباشتگی رسوبات، ایجاد بو، بالا آمدن فاضلاب و ورود به ساختمان و حتی درون منازل و اتاق ها می شود و باعث خطرات محیط زیستی می شود.

بعد از تخلیه کامل چاه برای کف تراشی کهنه نیروی متخصص کف تراشی چاه وارد چاه گردیده و رسوب های دیواره و کف را می تراشد و آنان‌ را از باطن چاه خارج می‌نماید که لایروبی و رسوب زدایی با دستگاه لجن کشی به وسیله ی اتومبیل نیسان و یا خاور انجام می شود. تخلیه چاه، لایه روبی چاه خانگی، لایروبی و تخلیه چاه در فاضلاب های خانگی، رسوب زدایی و کف تراشی چاه برای رفع گرفتگی های شدید چاه فاضلاب خانگی انجام می شود.

رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی و انواع متعدد چاه های فاضلاب با کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب عارضه های ریزش چاه را کم می کند که کولگذاری یک روش بسیار مهم جهت جلوگیری از ریزش چاه است.

رسوب زدایی و کف تراشی چاه اعم از عملیات های اصلی مربوط به چاه فاضلاب میباشد که انجام آن تاثیر زیادی در کارکرد چاه و طول عمر آن دارا است. کف تراشی و بعد از آن تخلیه چاه باعث ارتقاء چاه گردیده و فرایند جذب فاضلاب را ارتقاء میدهد. لایروبی و تطهیر چاه به گونه ای که اگر چاه را صرفا تخلیه کرد و هیچ تطهیر و لایروبی برروی آن انجام نشود پس از مدتی دوباره مالامال میشود و باید آن را تخلیه کرد. البته با کف تراشی چاه می شود طول عمر تخلیه چاه را افزایش داد یعنی در صورتی‌که بعد از تخلیه چاه آن را لایروبی و پاکسازی کرد میتوان دوره طولانی تری از چاه استفاده کرد بدون این‌که مجددا نیازی به تخلیه چاه داشته باشد. یعنی می شود گفت که کف تراشی چاه با تخلیه چاه رابطه عکس دارد و هرچه لایروبی کمتر انجام شود در قبال ان تخلیه چاه اضافه انجام می گردد و علاوه بر این چاه پس از مدتی تخریب گردیده و کهنه می گردد و باید مجدد رسوب زدایی و کف تراشی چاه انجام شود.

پاکسازی و کفتراشی چاه فاضلاب

جهت لایروبی و کفتراشی در آغاز می بایست فاضلاب داخل چاه کاملا تخلیه گردیده و چاه خالی از فاضلاب شود بعد از آن فردی وارد چاه می‌گردد و اقدام به رسوب زدایی و کف تراشی چاه می کند. تخلیه چاه باید قبل از لایروبی چاه صورت بپذیرد یعنی قبل از رسوب زدایی و کف تراشی چاه می بایست فاضلاب درون چاه تخلیه شود تا قابلیت کفتراشی داشته باشد. برای تخلیه فاضلاب داخل چاه در آغاز می بایست درب چاه را پیدا کرد و بعد از بازکردن درب چاه با کمترین خرابی فاضلاب باطن چاه را به داخل تانکر حمل فاضلاب مکش کرد. پس از بازکردن درب چاه فاضلاب از تانکر مکنده فاضلاب و یا پمپ ساکشن تخلیه چاه استفاده کرد که تاثیر زیادی در سرعت انجام عمل داراست. برای تخلیه چاه باید از پمپ های منحصر به فرد تخلیه چاه به کار گیری کرد که علت این دستور این میباشد که فاضلاب درون چاه حاوی فضولات و مواد زائد میباشد که توسط هر پمپی مکش نمی شود. پمپ های مکنده و ساکشن منحصر تخلیه چاه فاضلاب و فضولات باطن چاه با اقتدار دوچندان مکش می کنند و به‌ سرعت چاه تخلیه می‌شود. با تخلیه کامل چاه آمادگی برای رسوب زدایی و کف تراشی چاه ایجاد می شود.

 لایروبی، پاک سازی، مرمت و لایروبی چاه به این نحومیباشد که بعد از تخلیه چاه فردی متخصص وارد چاه میشود و شروع به کندن دیواره آن می‌کند. در عملیات لایروبی باید لایه های اضافی تشکیل ‌شده روی دیواره چاه را کنده تا به خاک برسد و با کندن و لایروبی کردن لایه های زائد لایه زیرین دیواره که همان خاک میباشد نمایان میشود که در تمام قسمتهای دیواره و میله چاه همین فعالیت انجام میشود تا کل میله چاه از مواد زائد خالی شود و فضولات لایروبی گردیده از دیواره چاه را هم بایستی از داخل چاه تخلیه کرد و رسوب زدایی و کف تراشی چاه کامل انجام شود.

این عملیات که از مهترین عملیات های مربوط به چاه می‌باشد عملکرد چاه را تضمین می‌کند که با لایروبی و تطهیر چاه می توان کارایی چاه را ارتقا داد و چاه را مثل روز اول نو کرد. رسوب زدایی و کف تراشی چاه توسط نیروی متخصص و ترمیم چاه و تعمیر آن باید اصولی انجام شود. پس از اتمام کف تراشی و رسوب زدایی آن و همینطور لجن کشی، چاه مانند روز نخستین خواهد بود.

انجام اصولی رسوب زدایی چاه

رسوب زدایی و کف تراشی چاه فاضلاب امری مهم و ضروری برای چاه های فاضلاب قدیمی است. چاه های دیرین بعد از سپری شدن بازه زمانی طولانی فرسوده گردیده و دیگر امکان نخستین را ندارد. رسوب زدایی به معنای کندن رسوبات، فاضلاب باقی مانده و محکم گردیده در کف و دیواره های فاضلاب میباشد. رسوب زدایی و کف تراشی چاه در صورتیکه به موقع انجام نگیرد می‌تواند خساراتی مالی و حتی جانی برای ساکنین به وجود آورد. عدم رسوب زدایی چاه کهنه و بالا زدن آب از چاه فاضلاب و دستشویی سبب نفوذ آب به دیوارهای حریم و منجر به ریزش چاه خواهد شد پس باید رسوب زدایی و کف تراشی چاه به موقع انجام شود.

تعمیرات چاه فاضلاب و رسوب زدایی کف و دیواره های بایستی به وسیله شخصی حرفه ای و زبده انجام گیرد تا با کمترین فساد راندمان چاه ارتقا یابد و رسوب زدایی و کف تراشی چاه اصولی انجام گیرد. تعمیرات چاه این چنین انجام می‌گیرد که شخص کارشناس تعمیر چاه دستشویی بوسیله ی ابزار الات منحصربه‌فرد و طناب سفت به باطن چاه رفته و با ابزارآلات اختصاصی مبادرت به رسوب زدایی دیواره های چاه می‌کند. ابزار الاتی که در تعمیر چاه سرویس بهداشتی بکار می رود دارنده مته های منحصر به فرد کفتراشی بوده که به کمکآن همه رسوبات محکم گردیده در دیواره به راحتی از سطح آن کنده می شود و رسوب زدایی و کف تراشی چاه انجام می شود.

تعمیر چاه سرویس بهداشتی فارغ از تخریب بعد از تخلیه چاه دستشویی انجام می‌گیرد که بعد از رسوب زدایی و کف تراشی چاه رسوبات کنده گردیده از روش پمپ های کفکش و لجن کش از داخل چاه خارج می‌شود که با انجام این عمل نفوذ آب به دیواره های چاه فاضلاب به راحتی امکان پذیر بوده و چاه جدید خواهد شد.

برای انکه از خطر ریزش چاه پرهیز کنید شایسته ترین فعالیت این میباشد که هر 5 سال چاه فاضلاب بوسیله یک شخص ماهر در باب رسوب زدایی و کف تراشی چاه بازرسی شود. در شرایطی‌که بوی نامطبوعی در نزدیکی چاه و حتی دور از آن حس می شود و چاه مکررا لبریز می‌شود بهتر میباشد هر چه زودتر برای مرمت چاه فرسوده مبادرت فرمائید تا عملیات رسوب زدایی و کف تراشی چاه توسط کارشناس مربوطه انجام شود.

تراش و رسوب زدایی به موقع چاه

رسوب زدایی و کف تراشی چاه در مواقعی میباشد که بعد از تخلیه کانال فاضلاب بایستی آن را به انجام رساند. این مهم بوسیله اشخاص زبده و کارشناس دراین باره می بایست انجام گرفته تا بازدارنده از بروز اشتباهات احتمالی گرفتگی فاضلاب و کانال و عدم جراحت به چاه شود. برای اینکه بتوانید رسوب زدایی را انجام دهید باید از نیروی انسانی و دستگاه لجن کشی به کارگیری نمایید.

نکته حائز اهمیت در رسوب زدایی و کف تراشی چاه این میباشد که بخش اعظمی از اشخاص سوای دقت به ‌این قضیه در طول لبریز شدن چاه فاضلاب خویش او‌لین راه حل را حفر یک چاه تازه در نظر میگیرند و به آن مبادرت می نمایند. این مهم را فراموش نکنید که با این قضیه مطلقاً در هزینه شما هیچ‌ صرفه‌جویی ای نمی شود و در حین لبریز شدن فاضلاب خویش باید دراین باره پیش بینی های مهمی را در نظر بگیرید. رسوب زدایی چاه بایستی در طول بازه زمانی معین صورت بپذیرد تا دوستان بتوانند در طول و هزینه خویش برای پرهیز از حفر چاه نو صرفه‌جویی نمایند. این نکته را فراموش نکنید که تخلیه چاه های کهنه و رسوب زدایی و کف تراشی چاه در تعدادی مرحله می‌باشد و نباید به وسیله اشخاصی که در این مورد تجربه کافی ندارند انجام شود. نکته حائز اهمیت درباره با تراش و رسوب زدایی چاه این میباشد که می‌بایست زمان مشخصی را برای رسوب زدایی و کف تراشی چاه در لحاظ بگیرید و به طور مطلوب و گام به گام آن را به انجام برسانید که ‌این مهم بوسیله کمپانی‌هایی که به لایروبی و رسوب زدایی میپردازند انجام می پذیرد. همانگونه که می‌دانید چاه های کهنه فاضلاب اکثر وقت ها نیاز به تخلیه بی نقص خواهند داشت که اکثر زمان ها این تخلیه به وسیله ماشین های لجن کشی که اکثر زمان ها به طور نیسان و یا این که خاور میباشند انجام میگیرد. نیروی انسانی نیز دخالت مهمی در رسوب زدایی و کف تراشی چاه دارد. برای اینکه بتوانند دیوارها و کف چاه را بتراشند و مواد زائد را از آن بیرون نمایند اکثر زمان ها از نیروی انسانی به کار گیری می‌گردد؛ به این ترتیب اول باید تخلیه چاه صورت بپذیرد و آن‌گاه دیوارها و کف آن از مواد زائد تراشیده شود.

اشتباهات احتمالی در رسوب زدایی

مهم میباشد بدانید که برای اینکه بتوان چاه فاضلابی که گرفته شده‌ است را تخلیه و رسوب زدایی کرد در واقع بایستی به کفتراشی اهمیت زیادی بدهید و رسوب زدایی و کف تراشی چاه را در نظر داشته باشید تا به موقع نسبت به رفع این مشکل مبادرت کرده و از نیروهای متخصص این امر کمک بخواهید. لایروبی بدین مضمون‌ میباشد که شما رسوبات چسبیده و همینطور سنگ و خاک را از بدنه چاه کنده و آن ها را جابجا فرمایید. همینطور بعضی از مواد منجر می شوند که گرفتگی در چاه تولید شود که ‌این مواد اکثر زمان ها به بدنه چاه چسبیده اند. شما دوستان خوب میتوانید با رسوب زدایی و تراش رسوبات را از دیوارها و انتهای چاه بیرون کنید؛ ولی یادآور می شویم که‌ این مهم بایستی به طور کامل توسط افراد ماهر و با کسانی که دراین باره تجربه کافی دارا‌ هستند صورت پذیرد تا بازدارنده از ایرادات مختلف در این باره گردد و رسوب زدایی و کف تراشی چاه موثر واقع شود.

در‌ حالتی که تراش و رسوب زدایی چاه به طور مطلوب انجام نشود و اشخاص غیرمتخصص را در این مهم دخیل نمایند ایرادات زیادی ایجاد خواهد شد که از مهم ترین آن‌ها میشود به گرفتگی چاه و همینطور کانال فاضلاب اشاره نمود. چاه کانال ها دچار جراحت، پارگی و سوراخ شدن میشوند که خیلی مهم و جدی است که ممکن است منجر به تخریب بخشی از ساختمان شود و همینطور ریشه ها می‌توانند خویش را به درون کانال نفوذ دهند. از سایر موردها میشود به انباشته شدن مجدد رسوبات اشاره نمود و بوی نامطبوع نیز یکی‌ از مواردی میباشد که به جهت عدم رسوب زدایی مطلوب چاه تولید می‌شود و یا حتی باعث می شود مجددا لوله کشی را انجام دهید و چاه قدیمی را پر کرده و چاه جدیدی حفر کنید که هم زمان طولانی می برد و هم هزینه های زیادی را بر گردن شما می اندازد ولی درصورتی که می خواهید بازدارنده از بالا داخل شدن فاضلاب گردید نیز باید این مهم را به اشخاص کاربلد در این باره بسپارید.

  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • sewer drain