خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

درباره گروه خدمات تخلیه چاه :

سلام دوستان گرامی ...
گروه خدمات فنی تخلیه چاه شبانه روزی آماده ارائه خدمات چاه و فاضلاب اعم از تشخیص محل چاه ، حفر چاه آب و فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه ، تعمیرات چاه آب و فاضلاب و کلیه خدمات مرتبط به شما مشتریان گرامی در سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.
کلیه حقوق محتوای این وبلاگ متعلق به گروه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی می باشد که بدون کپی برداری تهیه و نوشته شده است و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج لینک منبع بلامانع است.

تعویض سنگ و کاسه توالت و هزینه تعویض ظرف دستشویی شکسته و کاشی سرویس بهداشتی به عامل های مختلفی بستگی دارد. معمولاً تعویض کاسه سرویس بهداشتی را کمپانی‌های رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه انجام می دهند یک عمل تخصصی می باشد. تعویض سنگ و کاسه توالت شکسته ازجمله خدماتی می‌باشد که نیاز به ‌توجه و مهارت دارد زیرا در این پروسه پیاله دستشویی می بایست مواظب بود تا آسیبی به کاشی دستشویی وارد نشود. همینطور توجه در عوض کردن پیاله سرویس بهداشتی شکسته سبب میگردد آسیبی به سیفون وارد نشود که‌ این کار هزینه رد و بدل پیاله سرویس بهداشتی شکسته را کاهش میدهد.

علل تعویض سرویس بهداشتی

درصورتی ‌که رغبت داشته باشید عوض کردن کاشی سرویس بهداشتی را هم انجام دهید که بهتر میباشد به طور همزمان با تعویض پیاله دستشویی شکسته به بده بستان کاشی سرویس بهداشتی مبادرت نمائید که دراین‌ صورت فعالیت نصب پیاله سرویس بهداشتی نو بهتر از آب درمیایید و تعویض سنگ و کاسه توالت را بطور کامل انجام داده و فعالیت شما تمیزتر میگردد.

عللی که لازم میباشد کاسه سرویس بهداشتی توالت را تعویض فرمایید:

شکستن پیاله سرویس بهداشتی یا این که سوراخ کردن کاسه دستشویی و تعویض سنگ و کاسه توالت

نصب پیاله سرویس بهداشتی بهتر و پاک

تعمیرات داخلی دستشویی مانند ردوبدل کاشی توالت و یا این که تعمیر آن و تعویض سنگ و کاسه توالت

نشتی آب در سیفون سرویس بهداشتی

تشخیص ترکیدگی لوله های آب با دستگاه تشخیص نشتی لوله آب و نیاز به کندن

نخست بایستی بااحتیاط پیاله سرویس بهداشتی شکسته پیشین بیرون گردد به ‌طوری‌که به کاشی و یا این که سرامیک حریم آن آسیبی وارد نگردد و همینطور بایستی روزنه سیفون پوشانده شود تا چیزی وارد سیفون نگردد که سبب گرفتگی لوله می‌شود. آن گاه، ظرف سرویس بهداشتی تازه کار گذاشته می شود و تعویض سنگ و کاسه توالت انجام می شود و با ملاط و یا این که چسب کاشی در محل خویش نصب می شود.

بهتر میباشد تا ساعت ها بعد از نصب سرویس بهداشتی نو از توالت به کار گیری نکنید تا پیاله دستشویی در جای خویش سفت گردد.

بعضی وقت ها نیز مشتری قصد تبدیل پیاله سرویس بهداشتی شکسته ایرانی را به سرویس بهداشتی خارجی دارد که در‌این ‌صورت یا این که ظرف دستشویی دیرین را بیرون کرده و سرویس بهداشتی خارجی نهاده میشود و تعویض سنگ و کاسه توالت انجام می شود و درون ظرف سرویس بهداشتی سابق را با ملات مالامال پر می‌نمایند و روی آن دستشویی فرنگی را نصب میکنند.

هزینه تعویض سرویس بهداشتی

هزینه تعویض سنگ و کاسه توالت شکسته به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم ترین فاکتورهای مؤثر بر هزینه رد و بدل ظرف سرویس بهداشتی شکسته عبارت‌اند از:

بها ظرف سرویس بهداشتی

مدل سرویس دستشویی: زیرا قیمت تمام شده پیاله دستشویی استیل با ظرف دستشویی سرامیکی فرق می کند.

حقوق و دستمزد خدمت‌ فعالیت جهت ردوبدل پیاله دستشویی شکسته

هزینه ردوبدل کاشی سرویس بهداشتی در هنگام نیاز به ردوبدل یا این که تعمیر کاشی کف دستشویی و…

لطفاً جهت اطلاع از هزینه تعویض ظرف سرویس بهداشتی شکسته به ‌طور ظریف با کارشناسان تعویض سنگ و کاسه توالت تماس حاصل نمایید و از مشورت کردن بدون ‌پول نیز استفاده کنید.

نوع و جنس کاشی سرویس بهداشتی و کیفیت آن

ارزش و هزینه کاشی چسبی توالت

هزینه کندن سرامیک کف توالت و تعویض سنگ و کاسه توالت

به کار گیری از کاشی چسبی توالت

هزینه تجدید بنا توالت

هزینه نشت یابی لوله آب و هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در هنگام وجود نشتی آب در دستشویی

هزینه رفع نشتی لوله فاضلاب در دستشویی. زیرا وجود نشتی سبب میگردد هنگام عوض کردن سرامیک کف سرویس بهداشتی، سرامیک‌ها به کف نچسبد.

نخست قبل از ردوبدل سرامیک کف سرویس بهداشتی، ارزش کاشی و سرامیک را از بازار بگیرید و کاشی با کیفیت تهیه نمائید زیرا تعویض سنگ و کاسه توالت را مدام نمیتوان انجام داد. برای پوشش درز دربین سرامیک و پیاله دستشویی از سیمان سپید و پودر سنگ به کار گیری فرمایید تا از بروز مشکلاتی همچون نم جلو گیری فرمائید و تعویض سنگ و کاسه توالت به درستی انجام شود.

علت شکستن کاسه دستشویی

برای عوض کردن کاشی کف سرویس بهداشتی بی تردید از خدمت‌ کاران حرفه ای و با سابقه استفاده نمایید تا متحمل هزینه بده بستان کاشی سرویس بهداشتی و تعویض سنگ و کاسه توالت و کیفیت بد نشوید. شکاف ظرف دستشویی توالت به عارضه های مختلفی حادث میگردد که از جمله عبارت‌اند از:

افتادن شیء سنگین بر روی ظرف دستشویی

فرسوده بودن ظرف سرویس بهداشتی

سوراخ شدن ظرف دستشویی هنگام تعمیرات و بنایی انجام گرفته

انقباض و انبساط در فصل سوز‌و‌سرما و…

شکاف کاسه دستشویی سبب تجمع آلودگی و میکروب‌ها می شود. بهتر میباشد در او‌لین زمان نسبت به ترمیم شکستگی ظرف دستشویی و یا این که ردوبدل پیاله سرویس بهداشتی مبادرت فرمائید.

نکته احتیاطی: هنگام رفع گرفتگی دستشویی خارجی مواظب باشید تا آسیبی به آن نرسد و با اعتنا به هزینه و خرج تعویض سنگ و کاسه توالت دستشویی فرنگی ممکن میباشد هزینه بیشتری را متحمل گردید.

در برخی موردها شکستگی و شکاف ظرف دستشویی جزئی است که در‌این حالت میشود نسبت به ترمیم شکستگی ظرف دستشویی مبادرت کرد. تعمیر و  تعویض سنگ و کاسه توالت  و ظرف سرویس بهداشتی ایرانی و دستشویی فرنگی نیز قابلیت‌پذیر می باشد. معمولاً سوراخ  و خوردگی پیاله دستشویی را با سیمان ‌سفید و یا این که با چسب کاشی کاری می‌توان ترمیم کرد. از تخصصهای شرکت ها تخلیه چاه بده بستان ظرف دستشویی یا این که تبدیل دستشویی ایرانی به سرویس بهداشتی خارجی میباشد. موسسات تخلیه چاه با تخصص خویش به راحتی دستشویی کهنه را خارج آورده و سنگ سرویس بهداشتی نو را در محل نصب مینمایند و تعویض سنگ و کاسه توالت را انجام میدهند. یعنی حفره دستشویی ایرانی را لبریز کرده و روی آن سرویس بهداشتی خارجی قرار میدهند. در واقع این یک کدام از تخصص های موسسات تخلیه چاه میباشد و یکی از مهم ترین تخصص های آن ها می باشد. با این که عوض کردن کاسه دستشویی کاری طاقت فرسا به نظر می‌رسد البته که موسسه ها تخلیه چاه و سرویس ها فاضلاب به راحتی تعویض سنگ و کاسه توالت را انجام میدهند. شرکت ها تخلیه چاه به سادگی با به کار گیری از نیروی زبده و کارآزموده مبادرت به ردوبدل سنگ دستشویی می نمایند.

خدمات تعویض سرویس بهداشتی

تشخیص نشتی لوله آب و فاضلاب

تشخیص پارگی با دستگاه های ظریف و توسعه یافته و تعویض سنگ و کاسه توالت

به کار گیری از دستگاه نشت یابی لوله آب با کمترین اشتباه در نشت یابی

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تعمیرات کاشی کاری آشپزخانه و حمام

تعمیر شیرآلات ساختمان و بده بستان مغزی شیرآلات

تعویض کاسه دستشویی و علت آن

بخش اعظمی از شرکت ها تخلیه چاه مبادرت به بده بستان پیاله سرویس بهداشتی میکنند و همینطور دستشویی ایرانی را به دستشویی خارجی تبدیل میکنند. این اقدامات ممکن میباشد بسیار آسوده به لحاظ رسد البته مستلزم تخصص می باشد که شرکت های تخلیه چاه به راحتی ظرف دستشویی را ردوبدل کرده و سنگ دستشویی نو نصب می‌کنند.

در اکثر منزل های ما ایرانی ها از سرویس بهداشتی ایرانی به کارگیری می‌شود که کاسه سرویس بهداشتی ایرانی برخلاف دستشویی خارجی، توکار میباشد که یعنی هنگام ایجاد ساختمان بایستی داخل گذارده شود که آنگاه هم کاسه دستشویی و سنگ دستشویی ایرانی قابلیت جابجایی وجود ندارد و تعویض سنگ و کاسه توالت مشکل و زمانبر است. در این حالت برای عوض کردن سرویس بهداشتی بایستی حریم آن را تخریب کرده و سنگ دستشویی تازه نصب کرد. اگرچه این فعالیت مشکلاتی را داراست البته این عمل با نیروهای متخصص انجام میشود و به برکت موسسات تخلیه چاه این فعالیت به سادگی قابل اجرا میباشد و موسسات تخلیه چاه به راحتی مبادرت به تعویض سنگ و کاسه توالت مینمایند.

پس از سالها کارکرد دستشویی و به کار گیری مداوم از آن، ظرف دستشویی از بین می رود. ممکن میباشد مبتلا شکستگی گردیده باشد یا این که آب در آن نفوذ کرده ‌باشد و یا این که به هر دلیلی ممکن میباشد نیاز به تعویض باشد. در‌این ‌حالت‌ می بایست سنگ سرویس بهداشتی کهنه را جدا کرده و سنگ دستشویی نو قرار داد و در‌صورتی ‌که میخواهید این عمل را به سادگی انجام دهید با یکی موسسه ها سرویس ها فاضلاب و تخلیه چاه تماس حاصل نمایید تا این عمل را با کمترین فساد و نقص‌ برای شما انجام دهند و تعویض سنگ و کاسه توالت به درستی و با رعایت اصول اولیه نجام گیرد تا مجددا دچار مشکل و هزینه های گزاف آن نشوید.

نحوه تعویض کاسه دستشویی

برای تعویض سنگ و کاسه توالت در آغاز بایستی ظرف دستشویی قدیمی را خارج کرده که  برای این عمل بایستی حریم ظرف سرویس بهداشتی را گشوده کرد تا قابلیت و امکان خارج داخل شدن سنگ سرویس بهداشتی وجود داشته باشد. بعد از آن سنگ سرویس بهداشتی را خارج کرده و سنگ تازه را در مکان متبوع نصب کرد. در صورت عدم تصمیم به نصب پیاله سرویس بهداشتی تازه نیز می شود حفره آن را مالامال از سیمان کرد. این گزینه اگر می افتد که صاحب ساختمان قصد به نصب سرویس بهداشتی فرنگی داشته باشد و دیگر نیازی به سرویس بهداشتی ایرانی ندارد و در‌این ‌صورت هم محیط سرویس بهداشتی مالامال میشود و سنگ دستشویی خارجی روی آن قرار میگیرد و تعویض سنگ و کاسه توالت انجام می شود.

ردوبدل پیاله سرویس بهداشتی ایرانی از تخصص اصلی موسسات تخلیه چاه و باز کردن لوله می‌باشد. عوض کردن کاسه دستشویی ایرانی و تعویض سنگ و کاسه توالت بایستی بوسیله متخصصان در این باره صورت بپذیرد. پیرو آن عوارض قابل قبولی را برای شما خوا‌هیم اورد که چرا ردوبدل کاسه سرویس بهداشتی ایرانی به تخصص نیاز خواهد داشت.

همانگونه که می‌دانید در اکثر منازل کشورمان از سرویس بهداشتی ایرانی برای دفع فاضلاب استعمال میگردد. شاید با شنیدن کلمه و واژه ی تعویض خیلی ها تصور نمایند که عوض کردن ظرف سرویس بهداشتی ایرانی و تعویض سنگ و کاسه توالت فعالیت بسیار آسانی باشد البته بایستی بدین نکته اعتنا کرد که پیاله دستشویی ایرانی مغایر با پیاله سرویس بهداشتی خارجی میباشد یعنی در طول تولید دستشویی می بایست ظرف سرویس بهداشتی نهاده شود و به علت به کار گیری از سیمان و ملات پیاله دستشویی به کف دستشویی می چسبد

1-شکستگی پیاله دستشویی اهل ایران

2-جرم و کثیفی بعداز یک سری سال به کار گیری

3-جایگزینی پیاله سرویس بهداشتی با عملکرد بهتر

4-نصب سیفون در سرویس بهداشتی

5-تعمیرات سرویس بهداشتی

وقتی که شما میخواهید ظرف دستشویی را تعویض فرمایید نخاله های نتایج از شکستن و تخریب ظرف دستشویی سابق ممکن میباشد به داخل لوله فاضلاب دستشویی سقوط نمایند و اجتماع انها در زانوی لوله فاضلاب سرویس بهداشتی در بلند بازه منجر گرفتگی لوله فاضلاب سرویس بهداشتی میگردد.نیروی فنی بایستی این نکته را در حیث بگیرد و با احتیاط بدون نقص ظرف دستشویی را تخریب نماید. برای رفع گرفتگی هنگامی که علت گرفتگی نخاله ی ساختمانی میباشد شایسته ترین طرز به کارگیری از دستگاه باز کردن لوله با فنر است.

  • ۹۹/۰۴/۲۹
  • sewer drain