خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

درباره گروه خدمات تخلیه چاه :

سلام دوستان گرامی ...
گروه خدمات فنی تخلیه چاه شبانه روزی آماده ارائه خدمات چاه و فاضلاب اعم از تشخیص محل چاه ، حفر چاه آب و فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه ، تعمیرات چاه آب و فاضلاب و کلیه خدمات مرتبط به شما مشتریان گرامی در سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.
کلیه حقوق محتوای این وبلاگ متعلق به گروه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی می باشد که بدون کپی برداری تهیه و نوشته شده است و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج لینک منبع بلامانع است.

ترمیم و بازسازی چاه قدیمی به این دلیل مورد توجه است که با سپری شدن طول عمر چاه، چاه ها فرسوده و ضعیف می گردند و با استفاده طولانی تر احتمال ریزش آن‌ها موجود است به این ترتیب با ترمیم و تجدید بنا چاه فاضلاب می شود یک چاه قدیمی و از فعالیت افتاده را مجددا قابل استفاده کرد. با ترمیم و مرمت چاه فاضلاب ساختمان دیگر نیازی به حفر دوباره چاه وجود ندارد و یکی ‌از کار های موثر برای دوری از تخریب چاه های فاضلاب، تخلیه به موقع چاه میباشد که پیش از تعمیر آن انجام می‌گردد که با به کارگیری تانکر مکنده چاه به راحتی و در کمترین زمان تخلیه میشود. از تانکرهای عادی حمل فاضلاب نیز برای تخلیه چاه و ترمیم و بازسازی چاه قدیمی استفاده می شود.

فواید نوسازی چاه فاضلاب

بعد از تخلیه چاه برای استارت عملیات لایروبی، چاه از هرگونه آب و فاضلاب خالی می گردد. لایروبی چاه که در فرایند ترمیم و بازسازی چاه قدیمی بسیار مهم میباشد بوسیله شخصی کارشناس انجام میگردد. برای کفتراشی شخص کارشناس وارد چاه میگردد و دیواره را تا خاک می تراشد و بعداز لایروبی و تراش چاه نیز مواد لایروبی از چاه بیرون می گردند. برای ترمیم و تجدید چاه از پمپ ساکشن تخلیه چاه یا این که تانکر مکنده منحصر به فرد فاضلاب به کار گیری می‌شود. مواد داخل چاه بعد از تخلیه بوسیله تانکر حمل فاضلاب به مکان دیگری منتقل میگردند. لایه های مازاد داخل چاه بازدارنده جذب آب و فاضلاب بوسیله خاک میشوند که در این‌ حالت بعد از مدتی فاضلاب داخل چاه باقی میماند، چاه سرریز میگردد و می بایست تخلیه شود و مراحل ترمیم و بازسازی چاه قدیمی انجام شود.

بارها مشاهده نموده اید که از سینک ظرفشویی آشپزخانه تان بوی بد فاضلاب به مشام میاید بویی مشابه تخم مرغ گندیده یا این که حتی از سرویس بهداشتی‌ها و خزینه و درب چاه‌های تراس یا این که در زیرزمین منزل این بوی مشمئزکننده به مشام می‌رسد. برای برطرف کردن آن آیا شیوه ای موجود هست؟ آیا نیاز به کارشناس لایروبی است؟ آیا حتما باید ترمیم و بازسازی چاه قدیمی انجام شود؟ و در پایان آیا فارغ از به کارگیری از مواد شیمیایی میتوان این بوی بد فاضلاب را برطرف کرد؟

ما به شما می گوییم جواب کلیه سوالات فوق مثبت بوده و روشهایی را که برای شما ذکر خواهیم کرد فارغ از نیاز به کارشناس و سوای لایروبی تخصصی و با کمترین علم و امکانات که معمولا در همه منزل‌ها یافت می‌شود، خلل بوی بد چاه فاضلاب برطرف خواهد شد و ترمیم و بازسازی چاه قدیمی به تعویق بیفتد.

بایستی بگوییم که بوی بد فاضلاب به جهت نشت گازهای سمی از داخل چاههای فاضلاب به محوطه منزل است که چاههای فاضلاب معمولا به دلیل مواد مصرفی و شیمیایی تجمیع گردیده در آن، ایجاد گازهای سمی می نماید که اصطلاحا به آنان گاز فاضلاب می گویند. ترکیب این گازها با مواد ترکیبی باطن چاه فاضلاب می‌تواند غلظت و بوی بسیار نامطبوعی در حد خفگی داشته باشد که در این صورت می تواند آسیب هایی به تنفس شما وارد کند و حتی تا مدت ها بوی نامطبوع در فضای خانه موجود باشد که در این صورت از متخصصین ترمیم و بازسازی چاه قدیمی کمک بخواهید.

روش های رفع بوی بد فاضلاب

از علل اینکه این رایحه به چه شکل به خارج از چاه فاضلاب و به محوطه داخلی منزل نشت می‌کند می تواند استاندارد نبودن نصب لوله های فاضلاب باشد؛ به ‌این معنا که شترگلو یا این که سیفون قرارگرفته در ظرفشویی یا این که توالت یا این که خزینه، استاندارد نبوده و خلأ برای نشت گاز در آن موجود هست. به همین ادله در هنگام نصب سیفون می بایست توجه نمود که سیفون خریداری به طوری پباده سازی گردیده باشد که گلوی آن بطور کامل از آب لبریز شود و درزی برای نشت گاز وجود نداشته باشد. به دنبال یک‌سری چاره معمولی و با استعمال از مواد غیر شیمیایی به جای ترمیم و بازسازی چاه قدیمی برای برطرف کردن این رایحه و کف تراشی از گازهای سمی به شما معرفی خواهیم کرد.

اولین چاره به کارگیری آبلیمو و جوش شیرین است، هر دو به مقدار یک واحد اندازه گیری می باشد و این دو را در یک پیاله ریخته و هم بزنید و آنگاه آن را درون لوله فاضلاب بریزید بعداز مدتی کوتاه شیر آب سرد را گشوده کرده و اذن دهید تا یه خرده آب داخل چاه روان شود. این عمل را می توانید چند دفعه تکرار فرمایید.

راه‌ حل دیگر به کارگیری از محلول نمک و جوش شیرین با یک ظرف آب جوش می باشد که بعد از مخلوط کردن، محلول را داخل چاه بریزید. این محلول یکی‌از شایسته ترین ترکیبات برای ازبین بردن بوی بد فاضلاب است و درعین حال بوی مطبوعی نیز برای آدم دارد.

این کارهای به ظاهر ساده و در عین حال مشکل گشا را انجام دهید تا مانع از جمع چربی، فاضلاب و موادغذایی باقی مانده در سینک ظرفشویی و فضولات در دستشویی شوید و باعث می شود آسیبی به لوله ها نرسد اما به این نکته توجه کنید شاید ترمیم و بازسازی چاه قدیمی واجب باشد.

قدمت چاه‌های حفر گردیده در ساختمان‌های قدیمی زیاد میباشد که منجر به کاهش عملکرد این چاه‌ها در ساختمان و در‌پی آن ریزش چاه میگردد. با ریزش چاه، پایین ساختمان خالی می گردد و احتمال ریزش ساختمان نیز موجود است پس بدین ترتیب ترمیم و بازسازی چاه قدیمی امری ضروری در ساختمان‌های قدیمی میباشد.

تخلیه چاه پیش از نوسازی

قبل از ترمیم و مرمت چاه در آغاز بایستی چاه را تخلیه کرد که تخلیه چاه پیش نیاز ترمیم چاه میباشد و پیش از مرمت چاه بدون شک می بایست چاه را تخلیه کرد. تخلیه چاه یکی‌از فرآیند بازسازی چاه است که میتواند در فرایند اجرای عملیات تاثیر متعددی داشته باشد. با به کارگیری از تانکر مکنده تخلیه چاه به راحتی میشود فاضلاب چاه را در کمترین زمان ممکن تخلیه کرد. استعمال از تانکر مکنده اختصاصی می تواند سرعت انجام فعالیت را بهبود بخشد و همینطور در صورت نبودن تانکر مکنده  از تانکرهای عادی حمل فاضلاب بهره برد و برای مکش فاضلاب از درون چاه از پمپ ساکشن و کف کش استفاده نمود. با تخلیه بدون نقص چاه از فاضلاب و فضولات مرحله بعدی ترمیم و بازسازی چاه قدیمی را آغاز کرد.

بعد از انجام عملیات تخلیه چاه می بایست چاه خالی از هرگونه فاضلاب و آب باشد تا بتوان عملیات لایروبی و تراش چاه را استارت کرد. لایروبی چاه مهم‌ترین بخش ترمیم و بازسازی چاه قدیمی میباشد چون با انجام این فعالیت بازسازی چاه انجام شده و چاه همانند روز نخستین خواهد بود. انجام صحیح این بخش اهمیت زیادی دارد که عملیات تراش و کف تراشی را شخصی کارشناس انجام می دهد. با ترمیم و بازسازی چاه قدیمی فاضلاب ساختمان دیگر نیازی به حفر دوباره چاه وجود ندارد به این ترتیب می‌توانید با کمپانی های لوله بازکنی و ترمیم و بازسازی چاه قدیمی تماس گرفته تا با ترمیم و بازسازی چاه قدیمی شما، مجددا قابل به کارگیری شود.

مهمترین ادله تخریب چاه لبریز شدن چاه میباشد که در صورتیکه چاه فاضلاب مالامال شود و فاضلاب داخل آن تخلیه نشود این فاضلاب و رطوبت دیواره چاه را به آرامی تخریب می‌کند و در بلن دمدت کل دیواره چاه را از بین می‌برد. با بازبینی شرایط چاه در صورت نیاز ترمیم و بازسازی چاه قدیمی انجام می شود.

کول گذاری برای ترمیم چاه

برای دوری از ریزش چاه و ترمیم و بازسازی چاه قدیمی آن از بلوک‌های سیمانی به کارگیری میگردد که به آن کول چاه گفته میشود. با استعمال از این استوانه‌های سیمانی چاه‌های سابق و کهنه را به چاه تازه تبدیل کرد. کمپانی‌های خدماتی از کول برای ارتقا استحکام چاه به کار گیری می‌نمایند بدین ترتیب که چند تا از این بلوک‌های سیمانی را از کف چاه تا دهانه آن روی هم قرار میدهند و بازدارنده ریزش دیواره چاه می شوند. در شرایطی ‌که  از کول برای ترمیم و بازسازی چاه قدیمی به کار گرفته میشود که میله آن مقاوم باشد در غیر اینصورت بایستی چاه را پر کرده و آن را بست و برای حفر چاه فاضلاب نو مبادرت کرد.

بدین ترتیب پیش از تخریب چاه برای دوری از خطاهای احتمالی ناشی از آن و با صرف هزینه کمتر نسبت به حفر چاه نو، برای ترمیم و بازسازی چاه قدیمی و همینطور تجدید بنا چاه مبادرت فرمائید.

ترمیم و بازسازی چاه قدیمی فاضلاب اهمیت بسیاری دارد. چون با انجام این عمل از حفر دوباره چاه پرهیز کرد و چاه را مانند روز نخستین تازه کرد. تعمیر و مرمت چاه را به چاهی تازه تبدیل می نماید و چاه همانند روز اول می شود. همینطور عملیات تجدید بنا چاه نیز از اهمیت متعددی برخوردار‌است چون چگونگی انجام این عمل می تواند در نتیجه نهایی تاثیر داشته باشد. چاه های کهنه روزبه روز ضعیف تر می‌گردند و هر لحظه ممکن است بریزند به همین خاطر می بایست ترمیم و بازسازی چاه قدیمی انجام شود. شرکت های تخلیه چاه می‌توانند با بازسازی و ترمیم چاه های کهنه و ریزشی آنان را مانند روز نخستین جدید نمایند. تخلیه چاه تاثیر متعددی در دوری از تخریب چاه فاضلاب دارا است به نحوی که با تخلیه به موقع چاه، چاه فاضلاب را از ریزش و تخریب ایمن کرد. تخلیه چاه ریزشی و تخریب گردیده، ترمیم چاه و بازسازی آن، تعمیر چاه قدیمی و بازسازی چاه، پاکسازی و نوسازی چاههای قدیمی و ریزشی، تخلیه چاه جهت تجدید بنا آن، تراش چاه کهنه و سابق، لایروبی چاه ها جهت تجدید بنا آن، تراش چاه و لایروبی آن، لایروبی چاه فاضلاب، لجن کشی چاه فاضلاب تمام مواردی است که برای ترمیم و بازسازی چاه قدیمی قابل اعمال هستند.

برای مثال یکی‌از روشهای مرمت چاه طوقه چینی چاه میباشد و در شرایطی که میله چاه تخریب گردیده باشد با به کارگیری از کول ساختار چاه را محافظت کرد. کول بلوک های سیمانی حلقوی میباشد که در درون چاه روی هم چیده می گردند و جایگزین میله چاه میشوند.

بازسازی و نوسازی چاه کهنه

موسسات تخلیه چاه تعمیر و ترمیم چاههای کهنه را انجام میدهند و این چاهای سابق و ریزشی را بازسازی می‌نمایند. شیوه عمل آن ها اینگونه است که با به کارگیری از پمپ ساکشن تخلیه چاه و یا این که تانکر مکنده فاضلاب داخل چاه را تخلیه میکنند و بوسیله تانکر حمل فاضلاب به مکان دیگری حمل می‌نمایند. آن ها بعد از تخلیه چاه و فاضلابهای چاه، دیواره های چاه را لایروبی و تطهیر می نمایند. شخصی که تجربه این فعالیت را دارا است وارد چاه میکنند و آغاز به لایروبی و تراشیدن لایه های مازاد برروی دیواره چاه میکند. علت این عمل این میباشد که ‌این لایه های مازاد سبب عدم جذب آب و فاضلاب بوسیله خاک می گردد و در این‌حالت بعد از مدتی، فاضلاب داخل آن باقی میماند و آن‌گاه چاه سرریز می گردد و نیاز به تخلیه چاه پیدا میکند.

با لایروبی و تراش چاه بخش مهمی از ترمیم و بازسازی چاه قدیمی صورت گرفته و چاه متبوع مانند یکی از چاه جدید و نو حفر گردیده و فعالیت خواهد کرد. بخش دیگر عملیات نوسازی چاه متناسب با موقعیت چاه میباشد که ‌این قضیه به تشخیص کارشناس تعمیرات چاه برمی گردد. چنانچه هنوز ساختار چاه وجود داشته باشد یعنی هنوز میله چاه جان دار باشد و دیواره آن صدمه ندیده باشد میشود عملیات ترمیم و بازسازی چاه قدیمی را انجام داد.

اصلی ترین دلیل کهنه شدن چاه گذر زمان میباشد که بر تمام چاههای فاضلاب تاثیر خویش را میگذارد. یعنی با سپری شدن عمر، چاههای فاضلاب قدیمی تر می گردند و برهمین پایه کهنه و از کار افتاده نیز خواهند شد و البته علت دیگری که در کهنه شدن چاه تاثیر دارد نحوه مراقبت چاه میباشد. چاه فاضلاب مستلزم رسیدگی و دقت میباشد و می بایست در دوره های متفاوت موقعیت آن را باز‌نگری کرد زیرا در‌حالتی که به موقعیت چاه رسیدگی نشود و بعداز مدتی تخریب خواهد شد.

  • ۹۹/۰۴/۲۲
  • sewer drain