خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

درباره گروه خدمات تخلیه چاه :

سلام دوستان گرامی ...
گروه خدمات فنی تخلیه چاه شبانه روزی آماده ارائه خدمات چاه و فاضلاب اعم از تشخیص محل چاه ، حفر چاه آب و فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه ، تعمیرات چاه آب و فاضلاب و کلیه خدمات مرتبط به شما مشتریان گرامی در سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.
کلیه حقوق محتوای این وبلاگ متعلق به گروه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی می باشد که بدون کپی برداری تهیه و نوشته شده است و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج لینک منبع بلامانع است.

بیرون آوردن اشیاء از چاه و شناخت روش های مختلف آن به دلیل اینکه از شایعترین علل گرفتگی های چاه سرویس بهداشتی و کفشورهای حمام, آشپزخانه و مشاعات افتادن یک جسم فرنگی به درون چاهک آن است می تواند کمک کننده باشد. سوای بها و ارزش جسم سقوط کرده به درون چاهک بی اعتنایی به دلایل این مساله قادر است مخارج متعددی برای ساختمان داشته باشد. ممکن میباشد بعداز مدتی جسم ذکر شده با انباشته کردن گیسو و رسوبات آویزان در فاضلاب موجب گرفتگی لوله کشی فاضلاب گردد پس باید مبادرت به بیرون آوردن اشیاء از چاه کرد.

افتادن اجسام و گرفتگی لوله

وجود شی و اشغال در لوله منجر به ته نشین شدن رسوبات در لوله فاضلاب میگردد. همین مسئله با گذر زمان به گرفتگی ها و انسداد بدون نقص لوله کشی را می انجامد. بعضی وقتها نیز اجسام با ارزش مانند گوشواره طلا جواهرات، زنجیر، انگشتر، رینگ، پابند، پلاک، تلفن همراه گوشی، کلید و سوییچ ماشین و دیگر اثاثیه با ارزش به باطن چاه می‌افتند که ‌این سیرتکامل گرفتگی هایی که ساخت‌و‌ساز میکنند قیمت متعددی برای مالک آن داشته و ما ناچار به بیرون آوردن اشیاء از چاه میشویم. به همین ادله در شکل افتادن هرگونه شی و اجسام فرنگی هرچند کوچک می بایست تلاش کنیم که قطعه متبوع را از لوله فاضلاب بیرون کنیم. شی های قیمتی که قیمت مالی بالایی دارا‌هستند و به انگیزه بعضا موردها فردی برای صاحب و مالک شی ها بسیار گران بها هستند که‌ این شی ها می توانند شامل موارد زیر باشند که حتما نیاز به بیرون آوردن اشیاء از چاه خواهد بود:

افتادن تلفن همراه به باطن لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی (علاوه بر جنبه مالی قیمت اطلاعاتی نیز داراست)

افتادن ساعت مچی به داخل لوله فاضلاب و دستشویی

افتادن انگشتر به باطن لوله فاضلاب و دستشویی و بیرون آوردن اشیاء از چاه

افتادن طلا جواهرات به داخل لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی

دستگاه باز کردن لوله با فنر و گیره فاضلابی راه حلی میباشد که بوسیله موسسه ها رفع گرفتگی لوله بیشتر سفارش می گردند. موردهای به کار گیری گیره فاضلابی: گیره فاضلابی میله ای انعطاف پذیر از مال فلز که ارتفاع ان 125 سانتی متر هست و شایسته ترین ابزار برای بیرون کردن شی ها قیمتی باطن لوله فاضلاب و دستشویی هست. ولی این چنانچه میباشد که شی ها با دیده چشم شوند در شرایطی که دسترسی به گیره فاضلابی ندارید سریعا با شرکت ها باز کردن لوله و تخلیه چاه تماس حاصل نمایید تا بیرون آوردن اشیاء از چاه را انجام دهند. در برخی مورد ها اشیای قیمتی به قدری داخل لوله فاضلاب فرو می‌روند که با اعتنا به ارتفاع گیره فاضلابی، دسترسی به انها ناممکن می‌گردد و راه ‌حل آخرین به کارگیری از دستگاه رفع گرفتگی لوله با فنر میباشد.

دستگاه رفع گرفتگی لوله با فنر وقتی برای بیرون آوردن اشیاء از چاه به کارگیری می گردد که شی ها داخل لوله فاضلاب از دسترس بیرون گردیده باشند.

نکاتی برای بیرون آوردن اجسام

1-پیش از هر اقدامی بهتر است بر اعصاب و روان خویش مسلط بوده و شایسته ترین طریق را برای بیرون آوردن اشیاء از چاه و قطعه متبوع را تعیین فرمائید. رعایت مسایل بهداشتی و ایمنی و به کارگیری از دستکش را خصوصا در این حالت کووید 19 به طبع جدی بگیرید.

2- از سیفون و فلاش تانک به کارگیری نکرده و از ریختن آب و مواد دیگر به باطن لوله پرهیز کنید.

3- طول و قطر لوله متبوع را تحلیل نمایید و عملکرد فرمایید از دست برای برداشتن شی آیتم بوسیله دست اجتناب نمائید، چون ممکن میباشد طول لوله زیاد بوده ( در سیفون سرویس بهداشتی ایرانی) و یا این که قطر لوله معدود باشد و این مساله سبب ساز گیرکردن دست شما در لوله و جراحت به دست شما برای بیرون آوردن اشیاء از چاه خواهد شد.

3- از وارد نمودن و به کار گیری بی محابا از سیخ, میله و یا این که هر جسم بلند دیگری تا یافتن روشی کارآمد برای بیرون آوردن اشیاء از چاه ممانعت فرمایید.

4- با رشون کردن محل مودر حیث توسط لامپ قوه یا این که دستگاه موبایل، آنالیز فرمایید که آیا جسم متبوع قابل رویت میباشد یا این که نه ؟

5- مسافت بخش تحتانی سیفون سرویس بهداشتی ایرانی تا کف توالت در بین 30 تا 60 سانتیمتر بوده و ابزار آیتم استعمال می بایست دست کم این ارتفاع را برای بیرون آوردن اشیاء از چاه داشته باشد.

ممکن میباشد استیصال شما موجب خواهد شد کاری فرمایید که وضعیت از موقعیت مو جود خرابتر گردد برخی مواقع کاری نکردن شایسته ترین فعالیت میباشد. پس بهتر است با سرویس های رفع گرفتگی تماس گرفته تا در اسرع وقت برای بیرون آوردن اشیاء از چاه به محل مورد نظر شما بیایند.

خارج کردن اجسام از لوله

– دیدن بودن شی متبوع می‌تواند ما را به راحت بیرون کردن جسم متبوع از باطن چاه فاضلاب امیدوار نماید. چنانچه شی متبوع در سیفون یا این که شترگلویی لوله کشی فاضلاب افتاده باشد و طول آن زیاد نباشد شاید بتوان با ابزاری به اسم آسان گیر و خرید گیره فاضلاب و حتی یه میله سرخم برخی شی ها را به راحتی بیرون نمود. ارتفاع گیره فاضلابی یا این که آسوده گیرهای موجود در بازار در بین 50 تا 125 سانتیمتر می باشند ولی مجموع این قضایا بستگی به تجربه شما برای بیرون آوردن اشیاء از چاه دارا است .

– به کار گیری از دست که اما کاری چندش آور بوده و ممکن میباشد آسیب هایی دورازشوخی به دست شما وارد کند. شاید اینکار آلوده و کثیف ترین کاری باشد که یک نفر انجام دهد در هنگام افتادن اجسام در سرویس بهداشتی خارجی پیاله خارجی می بایست گشوده و بعد نصب گردد.

-چنانچه به ابزارآلات تخصصی دسترسی ندارید و مصر می باشید که شی متبوع را شخصا از چاه دستشویی در بیاورید  می توانید با به کارگیری از جالباسی که سرکجی در خویش داراست و یا این که توسط یک سیم مفتولی سفت با طول مطلوب یک چنگک آماده کرده و جسم متبوع را در شکل قابلیت و امکان به سر آن بند کرده و بیرون آوردن اشیاء از چاه  بدین وسیه انجام دهید.

– شاید استعمال از سیم مفتول یا این که چنگک برای اشیایی مانند کلید و زنجیر که جایی برای قلاب کردن دارا‌هستند مطلوب باشد، البته اجسامی مانند گوشی را نمیتوان با این ‌شیوه ها بیرون نمود و احتیاج به ابزارالات مخصوصی می‌باشد که تهیه و تنظیم و ساخت‌و‌ساز آن ها برای شما مقرون به صرفه نیست و بهتر میباشد از یک فردی که عمل تخصصی اش همین میباشد برای بیرون آوردن اشیاء از چاه یاری بگیرید.

– استعمال از جارو برقی و مکنده ها

– به کار گیری از آهنربا برای شی ها آهنی و آسانگیر اجسام درون لوله و چاه سرویس بهداشتی

– گشودن و شکافتن لوله کشی فاضلاب در حالتی‌که که شی ارزش بسیار زیادی دارد و برای بیرون آوردن اشیاء از چاه باید فاضلاب را تخریب کرد.

به کارگیری از ابزار گیره فاضلابی

ممکن میباشد در طی شبانه روز این پیش آمده باشد که طلا و جواهرات یا این که شی ها قیمتی،تلفن همراه که همراهتان بود از جیب لباستان در باطن چاه دستشویی افتاده باشد و شما عزیزان به اندیشه خارج آوردن شی ءها از چاه دستشویی باشید. شایسته ترین طرز برای بیرون آوردن اشیاء از چاه و شی ها قیمتی از درون چاه دستشویی گیره فاضلاب میباشد. عموما برای خارج آوردن شی ءها قیمتی و یا این که غی رقیمتی از درون چاه از گیره های فاضلابی به کارگیری می گردد این گیره ها که منحصر برای همین فعالیت است برای خارج آوردن اشیا از درون چاه سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده اند و می‌تواند در مواقع لزوم بسیار کارآمد باشند. گیره های فاضلابی نوعی گیره از کالا انعطاف پذیر میباشد که ارتفاع آن بیش تر از یک متر است و می شود به راحتی اشیا قابل روءیت کرد در درون چاه فاضلاب را با آن گرفت و خارج کشید تا بیرون آوردن اشیاء از چاه انجام شود.

گیره فاضلابی را می‌توانید از موسسات سرویس های فنی و سرویس ها باز کردن لوله و یا این که ابزارفروشی های تنظیم نمایید. بعضا اشخاص به مکان استعمال از گیره فاضلاب همت می نمایند با دست شی را خارج آورند که استعمال از گیره های فاضلابی جایگزین قابل قبولی برای دست بردن به باطن چاه سرویس بهداشتی میباشد. با خرید یک گیره فاضلابی دیگر نگران افتادن اشیا به باطن چاه سرویس بهداشتی و بیرون آوردن اشیاء از چاه نخواهید بود و در شکل بروز این خلل با به کار گیری از گیره فاضلاب به راحتی آن را خارج خواهید آورد و دیگر نیاز به صرف هزینه زیاد نخواهید داشت.

ولی در مواقعی که شی متبوع قابل مشاهده نیست برای خارج آوردن شی ها از چاه دستشویی قابلیت و امکان به کارگیری از گیره فاضلاب نیست و صرفا راه‌ حل این اختلال به دست شرکت های باز کردن لوله حل خواهد گردید. این موسسه ها با به کار گیری دستگاه های منحصربه‌فرد رفع گرفتگی لوله هر نوع گرفتگی در درون لوله ها را رفع می کنند و لوله فاضلاب را از هرگونه گرفتگی گشوده می نمایند و از نیروهای سرویسکار ماهر برای بیرون آوردن اشیاء از چاه کمک بگیرید.

اقدامات اولیه بعد از افتادن اشیا

برای در اوردن طلا جواهرات قیمتی از چاه سرویس بهداشتی میتوانید شیوه های تحت را که سرویسکاران بصورت تخصصی و ماهر انجام میدهند و به طور کامل تضمینی طلا جواهرات را از چاه فاضلاب خارج میاورند استعمال کنید.

1- به کار گیری از دست و چنگک: در آغاز به درون چاه دستشویی، سیفون، کفشور یا این که هر جایی که طلای شما افتاده نگاه نمایید در شرایطی که طلا و جواهرات را نمی‌بینید بهتر میباشد از یک لامپ قوه برای پر‌نور شدن لوله استعمال فرمایید تا باطن آن را بهتر مشاهده کنید. اکنون یک دستکش به دست فرمائید و دستتان را درون لوله ببرید و مراقب باشید که در شرایطی‌که لوله خیلی بلند میباشد بیش تر از حد دستتان را درون لوله فرو نکنید زیرا احتمال گیر کردن بازو، ورم کردن و شکستن دستتان وجود دارد. در حالتی که دستتان به راحتی باطن لوله فاضلاب رفت، در سیفون دستشویی در‌پی شی متبوع بگردید، در حالتی که دستتان نمی‌رسد بهتر میباشد از یک چنگک برای بیرون آوردن اشیاء از چاه  به کار گیری نمائید و هنگامی که چنگک یا این که دستتان به طلا جواهرات خورد آن را خارج بکشید.

دقت: یک خطا کوچک می تواند سبب گردد طلای شما درون چاه بیفتد، پس در‌صورتی‌که تخصصی دراین مورد ندارید بهتر میباشد از متخصصین برای بیرون آوردن اشیاء از چاه به کار گیری کنید.

2- مفتوح کردن پیاله سرویس بهداشتی و درآوردن انگشتر و بیرون آوردن اشیاء از چاه از چاه دستشویی

در‌حالتی که دستشویی شما فرنگی میباشد و در صورتی ‌که شی ای که درون آن افتاده برایتان بها متعددی دارد، گشودن پیاله شاید مقداری دشوار باشد البته ارزشش را دارااست تا به چیزی که می‌خواهید برسید و بیرون آوردن اشیاء از چاه را انجام دهید. برای این فعالیت با به کارگیری از آچار منحصر به فرد مهره های دور پیاله را گشوده فرمائید و آن را به آرامی بردارید. در پایین دستشویی لوله اساسی خروج فاضلاب وجود دارد که می بایست آن را بردارید و حواستان باشد که ظرف دستشویی را نشکنید و به آرامی آن را از زمین مستقل فرمایید تا بیرون آوردن اشیاء از چاه به راحتی انجام شود.

  • ۹۹/۰۵/۱۹
  • sewer drain