خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

درباره گروه خدمات تخلیه چاه :

سلام دوستان گرامی ...
گروه خدمات فنی تخلیه چاه شبانه روزی آماده ارائه خدمات چاه و فاضلاب اعم از تشخیص محل چاه ، حفر چاه آب و فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه ، تعمیرات چاه آب و فاضلاب و کلیه خدمات مرتبط به شما مشتریان گرامی در سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.
کلیه حقوق محتوای این وبلاگ متعلق به گروه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی می باشد که بدون کپی برداری تهیه و نوشته شده است و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج لینک منبع بلامانع است.

آشنایی با پمپ های تخلیه چاه می تواند شما را با عملکرد هر کدام آشنا کند. با ارتقا شرکتهای تخلیه چاه و رونق یافتن دستور تخلیه چاه به کارگیری از پمپ ساکشن منحصر تخلیه چاه نیز رونق فراوانی یافته میباشد. استعمال از پمپ ساکشن در تخلیه چاه بسیار رایج میباشد. پمپ ساکشن عملیات تخلیه چاه را سهل  وآسان می نماید و به راحتی قابلیت تخلیه چاه فاضلاب را مهیا می نماید. در دوره های قبل که پمپ های مکنده و ساکشن وجود نداشت، عملیات تخلیه چاه به آرامی و به وسیله پمپ های معمولی انجام می‌شد.

انواع پمپ های تخلیه چاه

آشنایی با پمپ های تخلیه چاه و یکی از گونه های پمپ های اختصاصی تخلیه چاه پمپ ساکشن می‌باشد که عمل تخلیه چاه با آن بسیار سهل وآسان و سریع انجام می‌شود. این پمپ فاضلاب را از باطن چاه به تانکر حمل فاضلاب مکش و تخلیه می نماید. این نوع از پمپهای تخلیه چاه بضاعت و توان مکش فاضلاب از باطن چاه را دارا‌ هستند و نیازی وجود ندارد پمپ را به باطن چاه فرو کرد. قابل ذکر میباشد که به کار گیری از این نوع پمپ مستلزم کامیون حمل فاضلاب میباشد تا بتوان فاضلابَ مکش گردیده را در درون تانکر تخلیه کرد. با ظهور پمپ های مکنده و پمپ های ساکشن و آشنایی با پمپ های تخلیه چاه انقلابی در انجام عملیات تخلیه چاه روی دارد. دیگر با استعمال از پمپ های ساکشن خلل دوران حل شد و با گاز فاضلاب داخل چاه ها تخلیه می‌شود و هیچ کمپانی تخلیه چاهی از شرایط ناراضی نبود. کمپانی ایرانیان با دارا بودن پمپ های مکنده و پمپ های ساکشن و تخصصی فعالیت با این ابزار تخلیه چاه فراهم مفتوح کردن هر سیرتکامل گرفتگی فاضلاب شماست.

تفاوت عمده پمپ ساکشن و دیگر پمپ های تخلیه چاه و آشنایی با پمپ های تخلیه چاه در این میباشد که پمپ ساکشن فاضلاب از خارج چاه می مکد البته دیگر پمپ های تخلیه چاه مانند پمپ کف کش فاضلاب را به خارج از چاه پمپ می نمایند. یعنی پمپ ساکشن در خارج از چاه جای ‌دارد و فاضلاب را به خارج می‌کشد در حالی که پمپ کف کش باطن چاه قرار میگیرد و فاضلاب را به خارج از چاه پمپ می نماید. تفاوت دیگر پمپ ساکشن با دیگر پمپ ها سرعت کارایی میباشد که ساخت ‌و‌ ساز پمپ های اختصاصی تخلیه چاه و آشنایی با پمپ های تخلیه چاه نظیر پمپ های ساکشن و مکنده فاضلاب، تخلیه چاه را متحول کرد و همین سبب شد اکثری از موسسه ها تخلیه چاه از این نوع پمپ ها خریداری کرده و در عملیات های تخلیه چاه خویش از آنان به کارگیری نمایند.

با بکارگیری پمپ های مستقر که توان فوق العاده ای در مکش فاضلاب دارا است عملیات های تخلیه چاه فوری رونق یافت و بعضی دیگر از شرکت ها سرویس ها تخلیه چاه شبانه روزی را به مشتری ها ارائه دادند که کلیه اینها را وام دار پمپهای مکنده می‌باشند..

کارایی پمپ های تخلیه چاه

آشنایی با پمپ های تخلیه چاه و طریق کارایی پمپ های ساکشن به ‌این شکل میباشد که آب و فاضلاب را از باطن چاه توسط لوله های منحصر به فرد فاضلاب مکش می نماید. اقتدار این پمپ ها به حدی میباشد که بضاعت مکش فضولات و لجن های کف چاه را نیز دارا‌ هستند لذا می شود به آن پمپ لجن کش نیز ذکر کرد. برای مثال خصوصیت های ساختاری پمپ های ساکشن تخلیه چاه عبارت میباشد از امکان استعمال مداوم جهت تخلیه فاضلاب و همینطور اقتدار مکش بالا و فشار بالا مثلا خاصیت این نوع پمپ های تخلیه چاه است.

همان گونه که گفته شد پمپ ساکشن یا این که مکنده تاثیر متعددی در سرعت و سهولت تخلیه چاه داراست. پمپ ساکشن به راحتی فاضلاب چاه را تخلیه می نماید هم اکنون آنکه دیگر پمپ ها به آرامی و در دوران طولانی این عمل را انجام میدهند. برای شرکت های تخلیه چاه و متولیان فرمان تخلیه چاه ضروری میباشد که از پمپ ساکشن و پمپ مکنده تخلیه چاه به کار گیری نمایند و آشنایی با پمپ های تخلیه چاه را مدنظر قرار دهند تا فعالیت را به سادگی و به صحت انجام دهند و صرفه جویی نمایند. به کارگیری از پمپ ساکشن بوسیله موسسه ها تخلیه چاه

اکثری از موسسه ها آشنایی با پمپ های تخلیه چاه را لازم دانسته و از پمپ ساکشن استعمال می نمایند. پمپ ساکشن تخلیه چاه یا این که به عبارتی مکنده تخلیه چاه به سادگی فاضلاب داخل چاه را مکش کرده و به درون تانکر حمل فاضلاب منتقل می نماید. با به کارگیری از پمپ ساکشن به راحتی عملیات تخلیه چاه را به پایان رسانید و مجموع فاضلاب باطن چاه را تخلیه کرد و تخلیه چاه با پمپ ساکشن بسیار سهل وآسان میباشد. کمپانی هایی که از پمپ ساکشن استعمال می نمایند فعالیت خویش را راحت تر کرده اند.

در صورتی‌که شرکتهای تخلیه چاه بخواهند فارغ از پمپ ساکشن چاه را تخلیه نماید می بایست کوشش زیادی انجام دهند چون به آشنایی با پمپ های تخلیه چاه توجه نکرده اند. دراین‌ صورت بایستی پمپ کف کش را باطن چاه قرار دهند تا فاضلاب را به خارج از چاه پمپ نماید. در واقع این پمپ فاضلاب را نمی مکد بلکه آن را پمپ می نماید و تفاوت پمپ ساکشن با دیگر پمپ ها نیز در‌این میباشد. پمپ ساکشن تخلیه چاه بسیار مطلوب و کارآمد می‌باشد و تخلیه چاه را بسیار سهل نموده است و آشنایی با پمپ های تخلیه چاه در این مدل آسان است.

پمپاژ و تخلیه چاه فاضلاب

بخش اعظمی از ما با شنیدن اسم پمپ ذهنمان به سمت پمپ های عادی که برای پمپاژ اب های عادی تشکیل شده اند می رود البته برای پمپاژ اب هایی که غلظتشان از اب عادی بیشتر و پاره ای مواد جامد نیز داشته باشند پمپ های مخصوصی ایجاد گردیده اند که در تخلیه چاه فاضلاب کاربرد فراوان تری دارا‌هستند و آشنایی با پمپ های تخلیه چاه لازم است. موسسات خدماتی باز کردن لوله و تخلیه چاه برای تخلیه چاه فاضلاب به طور مکانیزه از پمپ های لجن کش، کف کش، مکنده(ساکشن) و پمپ های دنده ای از هر یک به مزایا و نوع کاربردشان و آشنایی با پمپ های تخلیه چاه در مورد های منحصر به فرد استعمال می نمایند.

برای آشنایی با پمپ های تخلیه چاه بدانید که پمپ های لجن کش برای انتقال اب مخلوط گردیده با لجن فاضلاب، اب های دارنده موادی مانند پارچه، قطعات لاستیکی و گونی استفاده می شود. اهمیت استعمال پمپ لجن کش در تخلیه چاه مکانیزه و کف تراشی بیشتر هست به نحوی که برای انتقال لجن از چاه فاضلاب به داخل مخزن ماشین های کارکشته تخلیه چاه به فعالیت می‌روند و با اسم های لجن کش فاضلابی، پمپ گل کش و پمپ غلیظ کش نیز در بازار مشهور هستند.

برای آشنایی با پمپ های تخلیه چاه بدانید که پمپ لجن کش دارنده دو پروانه با کناره های بسیار تیز میباشد، تا علاوه بر تکه تکه کردن قطعات لاستیکی و پارچه، همه فاضلاب چاه را با چرخش 90 رتبه از مجرای مکش به سمت خروجی پمپ لجن کش و مخزن تانکر هدایت نمایند و دارنده دو نوع پمپ لجن کش سه فاز و تک فاز می‌باشند. آشنایی با پمپ های تخلیه چاه و پمپ های لجن کش تخلیه چاه از چدن، برنز یا این که از متاع استیل میباشد و پروانه های پمپ لجن کش تخلیه چاه از چدن، استیل و برنج ساخته میشوند.

آشنایی با پمپ های تخلیه چاه و گونه های پمپ لجن کش: پمپ لج کش ساده، پمپ لجن کش فلوتر دار

پمپ لجن کش بادی، پمپ لجن کش مواد قابل انفجار (EX)

پمپ لجن کش خازن بیرونی و پمپ لجن کش خازن درونی

نوع و جنس پمپ های مکنده

برای آشنایی با پمپ های تخلیه چاه و کاربردهای آن می توان موارد زیر را نام برد:

تخلیه چاه فاضلاب با پمپ لجن کش، تخلیه و پمپاژ کردن اب های دارنده مواد جامد و الیاف بلند

پمپاژ کردن لجن و فاضلاب های صنعتی در منزل ها، استعمال در صنعت فولاد

انتقال آب های الوده، انتقال سیالات خورنده و دربردارنده گاز

با اعتنا به نوع جای و موادی و آشنایی با پمپ های تخلیه چاه که پمپ قرار میباشد پمپاژ نماید در طرح های گوناگون وبا تفاوت هایی در شیوه ی پمپاژ نسبت به هم ساخته میشوند پمپ های کفکش با اسم تجاری پمپEPS نیز به فروش می رسند. پمپ کفکش به فعالیت رفته در تخلیه چاه بضاعت پمپ می‌تواند آب های عادی، اب های دارنده املاح، رسوبات، گل و لای، ذرات ریز ماسه داخل آب و لجن های های چاه فاضلاب را با اقتدار بالا پمپاژ نماید که آشنایی با پمپ های تخلیه چاه و انرژی مکانیکی پمپ کفکش تخلیه چاه بوسیله موتور باطن ان برای انتقالات همگی مورد ها ذکرشده تامین میگردد.

آشنایی با پمپ های تخلیه چاه و پمپ های کف کش نیز مانند بقیه پمپ ها از چدن، استیل، مواد پلیمری و… ساخته میشوند و پروانه هایی از استیل، پلاستیک فشرده(نوریل)، چدن، برنج و…دارا‌ هستند و فشار سیالات خروجی بستگی به محصول پروانه پمپ متعلق میباشد. برای آشنایی با پمپ های تخلیه چاه بدانید که پمپ کفکش تخلیه چاه مجهز به موتور فرار و گریز ازمبدا و همچنین شفت عمودی میباشند. درپوش های پمپ کف کش از فرآورده چدن داکتیل ساخته می‌شوند و برای دوری از تماس گرفتن شفت عمودی و پیچ های پمپ کف کش از آنها را متاع فولاد زنگ نزن میسازند و در‌حالتی که بیشتر از یک پروانه به طور جدا بر روی یک شفت در پمپ کفکش به فعالیت رود به آن پمپ مرحله ای گویند.

انواع مختلف پمپ های کفکش

آشنایی با پمپ های تخلیه چاه و پمپ های کفکش دارنده دو نوع معمولی و فلوتر هستند که خویش به نوع پمپ کف کش اب از بغل و پمپ کف کش اب از رو تقسیم می گردند. برای پمپاژ کردن سیالات قابل اشتغال و انفجار مشتقات نفتی پمپ های کف کش در دو نوع برقی وبادی (EX) با بدنه ی استیل ساخت می‌شوند.

فلوتر ابزاری میباشد که بر روی پمپ نصب میشود و تحت عنوان یک انقطاع کن برقی کار میکند فلوتر تحت عنوان در دست گرفتن کننده ی سطح مایعات و حفظ کننده پمپ در قبال کم آب می‌باشد تا وقتی که سطح اب از پمپ ذیل برود پمپ را خاموش کرده تا پمپ نسوزد. پمپ های کفکش تخلیه چاه براساس سیستم خنک کننده پمپ دارنده دو نوع خنک کننده ی آب و روغن میباشد.

آشنایی با پمپ های تخلیه چاه و موارد کاربردی پمپ کفکش:

تخلیه چاه با پمپ کفکش، تخلیه اب و پساب ها سوله ها با پمپ کفکش

نکته برای آشنایی با پمپ های تخلیه چاه: برای پمپ کردن اب هایی با PH بالا از پمپ کف کش بدنه پلاستیک (پمپ اختصاصی پمپاژ اب) و یا این که پمپ کف کش بدنه استیل به کار گیری فرمائید.

همینطور برای آشنایی با پمپ های تخلیه چاه و با تهیه سرعت چرخش چرخ دنده ها سرعت و ترازو اب خروجی را انتخاب کرده  وبرحسب نیاز در میان 1 گالن و100 گالن بر دقیقه و حتی بیشتر از ان تهیه شوند که پمپ های دنده ای را بر پایه ی چرخ دنده ی به عمل رفته به دونوع پمپ دنده ای فرنگی و داخلی نیز تقسیم می نمایند.

پمپ دنده ای خارجی نیز به طور دو نوع تک محوره و دو محوره در بازار یافت می‌شوند وچرخ دنده های ان نیز ممکن میباشد به دوصورت معمولی و مارپیچ باشند. از پمپ های دنده ای با چرخ دنده ی مارپیچ (هلیکال ) برای وقتی به کار گیری می نمایند که نیاز به جریان ارام و با گنجایش بالاتری نسبت به چرخ دنده ی معمولی پمپاژ گردد.

  • ۹۹/۰۵/۱۵
  • sewer drain