خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه دستشویی، قیمت تخلیه چاه، تخلیه چاه شبانه روزی، تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی 09110135580

درباره گروه خدمات تخلیه چاه :

سلام دوستان گرامی ...
گروه خدمات فنی تخلیه چاه شبانه روزی آماده ارائه خدمات چاه و فاضلاب اعم از تشخیص محل چاه ، حفر چاه آب و فاضلاب ، تخلیه و لایروبی چاه ، تعمیرات چاه آب و فاضلاب و کلیه خدمات مرتبط به شما مشتریان گرامی در سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.
کلیه حقوق محتوای این وبلاگ متعلق به گروه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی می باشد که بدون کپی برداری تهیه و نوشته شده است و هر گونه کپی برداری از این وبلاگ فقط با درج لینک منبع بلامانع است.

تعویض کاسه توالت شکسته از سرویس های بازسازی ساختمان های قدیمی است که برای هر منزلی بسیار ضروریست چون که پیاله سرویس بهداشتی کهنه و شکسته سبب توده شدن میکروب ها و تکثیر بیماری ها گردد. بدین ترتیب که تعمیرکار کارشناس هنگام بازسازی سوئیت به چک ظرف سرویس بهداشتی میپردازد و در شکل لزوم به ردوبدل یا این که تعمیر ظرف دستشویی مبادرت می کند. تعویض کاسه توالت شکسته دربرگیرنده دو قسمت میباشد، تعویض پیاله دستشویی ایرانی و یا این که ردوبدل ظرف سرویس بهداشتی فرنگی که در کنار آن، تعمیر و یا این که بده بستان سیفون نیز انجام می‌گیرد که به توضیح این سرویس ها می‌پردازیم.

تعویض کاسه دستشویی ایرانی

پیاله دستشویی اهل ایران به جهت اینکه توکار میباشد بده بستان آن مشقت بار تر از ظرف سرویس بهداشتی خارجی هست، پس احتیاج به کارشناس برای تعویض کاسه توالت شکسته ی سرویس بهداشتی ایرانی بوده و فعالیت راحتی نمیباشد چون می بایست حریم ظرف به طور کامل کنده گردیده و ظرف بی نقص خارج آورده گردد و مجدد سنگ نو عمل گذارده و اطرافش سرامیک کاری خواهد شد. تغییر دادن پیاله سرویس بهداشتی شکسته در هنگام تعمیر سرویس بهداشتی ایرانی بسیار ضروری میباشد چرا‌ که شکستگی پیاله سبب عده شدن میکروب و تکثیر بیماری گردد. همینطور سبب تکثیر بوی بد خواهد بود و با تمیزکاری نیز از میان نخواهد رفت و فقط راه آن ردوبدل ظرف سرویس بهداشتی است. اما در بعضی مواقع در شرایطی که شکستگی عمیق یا این که گسترده نباشد میتوان به ترمیم شکستگی پیاله پرداخت. تعویض کاسه توالت شکسته ایرانی از تخصص اساسی شرکت های تخلیه چاه و باز کردن لوله در تهران می‌باشد. ردوبدل پیاله سرویس بهداشتی ایرانی بایستی به وسیله متخصصان در این باره صورت پذیرد. همانگونه که میدانید در اکثر منازل و ساختمان های کشورمان از دستشویی ایرانی برای دفع فاضلاب به کارگیری می‌شود. شاید با شنیدن کلمه و واژه ی تعویض خیلی ها تصور نمایند که تعویض کاسه توالت شکسته ایرانی عمل بسیار اسانی باشد البته می بایست بدین نکته دقت کرد که پیاله سرویس بهداشتی ایرانی بر خلاف ظرف دستشویی فرنگی توکار هست یعنی در حین ساخت و ساز توالت می بایست ظرف دستشویی عمل نهاده گردد و با به کار گیری از سیمان و ملات پیاله دستشویی به کف توالت می چسبد و جابه جا کردن و تعویض کاسه دستشویی ایرانی را فارغ از تخریب امری نا ممکن می نماید.

دلایلی که نیاز به تعویض کاسه توالت شکسته ایرانی میباشد:

1-شکستگی کاسه دستشویی ایرانی

2-جرم و کثیفی بعد از سال ها استعمال

3-جایگزینی پیاله سرویس بهداشتی با نوع بهتر آن

4-نصب سیفون در سرویس بهداشتی

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

هنگام تعویض ظرف دستشویی و تعویض کاسه توالت شکسته گاها احتیاج میباشد که تبدیل دستشویی ایرانی به خارجی صورت پذیرد. به این دلیل که سرویس بهداشتی ایرانی برای کسانی که سن بالایی دارا هستند یا این که برای عده ای که زانو درد داشته و نمی توانند روی پای خویش تکیه نمایند مضر بوده و احتیاج به خدمت خارجی دارا‌هستند لذا ردوبدل پیاله دستشویی و تبدیل آن به خارجی برای این اشخاص واجب میباشد. تعمیر دستشویی فرنگی باید به طور تخصصی و بوسیله اشخاص حرفه ای و خبره انجام گیرد چون هرگونه آسان انگاری باعث به خسارات سنگین به لوله کشی های آب و فاضلاب خواهد بود.

تعمیر دستشویی خارجی و نصب سرویس بهداشتی معمولا بعد از نازک کاری انجام می‌گیرد چون که ظرف های سرویس بهداشتی خارجی روکار بوده و مانند ظرف دستشویی ایرانی مایحتاج به کندن کاشی در زمین نیست لذا همواره نصب و تعمیر و ردوبدل پیاله سرویس بهداشتی های خارجی سوای هیچگونه فساد و با کمترین زحمت و در سریعترین برهه زمانی انجام می‌گردد. در حالتی‌که بده بستان سیفون سرویس بهداشتی ایرانی با تخریب میباشد ولی این قضیه از خسارات بیشتر دوری می نماید. در واقع این عمل نوعی پیشگیری میباشد. با تعویض سیفون دستشویی ایرانی از ساخت و ساز نم و رطوبت خودداری کرده و از خسارات بیشتر پیشگیری می‌کنید. تعویض کاسه توالت شکسته خارجی به مشقت ردوبدل سیفون و ردوبدل پیاله دستشویی ایرانی نیست چون سیفون دستشویی خارجی تحت ظرف سرویس بهداشتی میباشد و با بازکردن پیاله دستشویی خارجی می شود به آن دسترسی پیدا کرد. براین اساس تعویض کاسه توالت شکسته خارجی تخریبی ندارد و منجر به فساد ساختمان نمی شود. ولی عوض نکردن سیفون دستشویی خارجی سبب تخریب ساختمان میگردد. چون آب های بیرون گردیده از سیفون کهنه با نفوذ در ساختمان منجر تولید نم و رطوبت خواهند شد. تعمیر سوراخ پیاله سرویس بهداشتی شاید شایسته ترین کاری باشد که شما می توانید در حین بروز شکاف در دستشویی خانه خویش انجام دهید. وقتی که پیاله دستشویی سوراخ می خورد، معمولاً ایرادات متعددی به بار می آید. عارضه ها زیادی همچون تغییر دما وجود دارد که قادر است سبب تولید ترک در پیاله سرویس بهداشتی خواهد شد و نشتی تولید نماید. البته در اکثری از مورد ها نیز این رخنه‌‌ها قابل ترمیم نیستند و بدون چاره می بایست مبادرت به تعویض کاسه توالت شکسته فرمایید.

تعمیر و تعویض سیفون دستشویی

تعمیر سیفون معمولا در زمان عملیات تعویض کاسه توالت شکسته انجام میگردد. چون سیفون از قسمت زیرین ظرف می بایست نصب و اتصال پیدا نماید. نصب سیفون عمل پیچیده ای وجود ندارد و در‌حالتی که پاره ای از شغل های فنی حرفه داشته باشید و یه خرده دست به آچار باشید خودتان با امداد دفترچه راهنما می‌توانید این فعالیت را انجام دهید اما مطلقا برای ردوبدل پیاله دستشویی بخت خویش را آزمون نکنید چون ممکن میباشد خسارات متعددی به بار آورید که جبرانش به مخارج تعدادی برابر مستلزم گردد.

در صورتیکه که سیفون تندرست باشد آب از آن چکه نکرده و نم و رطوبت ساخت و ساز نمی نماید. البته در صورتی‌که سیفون وخیم باشد و یا این که مبتلا به شکستگی گردیده باشد آب از آن بیرون گردد و نم و رطوبت بوجود خواهد آورد. تغییر دادن سیفون به اندازه تعویض کاسه توالت شکسته اساسی میباشد در حالتی که سیفون حاد باشد و آب از آن چکه نماید این دستور در دراز زمان سبب تخریب بخشی از ساختمان و نم در سقف و دیوارها می‌شود. پس شایسته ترین عمل دوری از وخیم شدن سیفون دستشویی و ردوبدل آن همچون تعویض کاسه توالت شکسته هست.

ردوبدل سیفون دستشویی ایرانی مقداری سخت میباشد. چون سیفون دستشویی هنگام بنایی ساختمان یا این که تعویض کاسه توالت شکسته نصب می‌گردد و برای تغییر دادن آن می بایست یه خرده از ساختمان را تخریب کرد تا سیفون کهنه را خارج آورده و سیفون تازه را عمل گذاشت. ممکن میباشد افرادی به خیال و خاطر همین قضیه از تغییر دادن سیفون صرف لحاظ نمایند ولی این فعالیت تماما نادرست میباشد. در‌صورتی‌که این مقدار تخریب انجام نشود و سیفون عوض نگردد در آینده اشتباهات بزرگتر در ساختمان تولید خواهد شد و مستلزم تخریب های بیشتری در ساختمان خواهد بود. پس بهتر میباشد هنگام تغییر دادن پیاله به همین مقدار ناچیز تخریب اکتفا کرد و از ضرر و زیان بیشتر به ساختمان دوری نمود. این نقص‌ هر علتی هم که داشته باشد، ترمیم شکستگی ظرف سرویس بهداشتی تحت عنوان اولین قدم قبل از تعویض کاسه توالت شکسته است که در چنین مواردی مهمترین کاری میباشد که می بایست انجام دهید. در‌صورتی‌ که تعویض کاسه توالت شکسته به موقع انجام نشود، ممکن میباشد که شکاف پهناور‌ گردد و دیگر قدرتمند به تعمیر آن نباشید.

پیدا کردن شکاف کاسه توالت

معمولاً تعمیر ظرف دستشویی و تعویض کاسه توالت شکسته کاری مشقت بار میباشد. در کل شکاف‌های روی پیاله سرویس بهداشتی در ذیل و فراتر از سطح آب تولید می شود. شما بایستی محل ظریف سوراخ را پیدا نمائید و آن‌گاه تصمیم بگیرید که چه راهکاری برای تعمیر سوراخ ظرف دستشویی مطلوب میباشد. برای تعمیر سوراخ ظرف دستشویی در آغاز می بایست با تمرکز کلیه سطح ها ظرف سرویس بهداشتی را با تمرکز تحلیل فرمائید و محل ترک را پیدا نمائید.

برای تعمیر سوراخ ظرف سرویس بهداشتی در آغاز بایستی با تمرکز تمامی سطح های ظرف سرویس بهداشتی را با تمرکز ارزیابی فرمایید و محل ساخت‌ ترک را پیدا فرمائید. به خیال داشته باشید که گهگاه نشتی تنها برهه زمانی شستشوی سرویس بهداشتی حادثه میفتد پس بهتر میباشد که همگی حریم پیاله دستشویی را برای کشف کردن ترک و نشتی نظارت نمائید و در حالتی‌که یه خرده آب روی زمین و مجاورت دستشویی پیدا کردید، ممکن میباشد نشتی از پایین پیاله دستشویی شما باشد. در کل شما بایستی مدام ظرف سرویس بهداشتی را آنالیز نمایید و کوچک‌ترین سوراخ و ترکی که در آن تولید شد، در نظر داشته و در شکل نیاز آن را سریع تعمیر فرمائید. برای یافت کردن نشتی در حوالی پیاله سرویس بهداشتی بایستی پیدا فرمائید که دقیقاً ایراد در کدام قسمت ساخت‌و‌ساز گردیده و آن گاه مبادرت به تعویض کاسه توالت شکسته نمایید.

در باب شکاف‌هایی که روی دستشویی خارجی نیز وجود داراست، می بایست بدانید که می بایست هر چه سریع‌ آنها‌ را برطرف فرمائید. این رخنه‌‌ها معمولاً نقص‌‌ساز میباشند و در حالتی‌که به موقع مبادرت به تعمیر سوراخ ظرف دستشویی نکنید، ممکن میباشد دردسرهای متعددی همچون تعویض کاسه توالت شکسته برایتان به بار بیاورد. یافت کردن و تعمیر رخنه‌‌هایی که زیر‌ سطح آب قرار دارا‌هستند، بعضی وقتها به آسانی قابل پوشش نیست و در اکثر مورد ها صرفا شیوه نجات شما تعویض کاسه توالت شکسته میباشد.

روند تعویض کاسه سرویس بهداشتی

در آغاز می بایست با احتیاط ظرف دستشویی شکسته پیشین بیرون خواهد شد به‌طوری‌که به کاشی و یا این که سرامیک حریم آن آسیبی وارد نگردد و همینطور بایستی روزنه سیفون پوشانده گردد تا چیزی وارد سیفون نگردد که سبب گرفتگی لوله می گردد.

آن‌گاه، ظرف سرویس بهداشتی نو عمل نهاده میشود و با ملات و یا این که چسب کاشی در محل خویش نصب میگردد. بهتر میباشد تا تعدادی ساعت بعد از نصب پیاله دستشویی نو و تعویض کاسه توالت شکسته، از سرویس بهداشتی استعمال نکنید تا ظرف سرویس بهداشتی در مکان خویش سفت شود.

بعضی وقت ها نیز هنگام پیاله سرویس بهداشتی شکسته ایرانی، مشتری قصد تبدیل آن به سرویس بهداشتی خارجی را دارد که در این حالت یا این که ظرف دستشویی دیرین را بیرون کرده و دستشویی خارجی گذارده می شود. و یا اینکه باطن ظرف سرویس بهداشتی کهن را با ملات لبریز می‌نمایند و روی آن دستشویی خارجی را نصب می‌نمایند.

ازجمله مهم ترین فاکتورهای مؤثر بر هزینه تعویض کاسه توالت شکسته عبارت‌اند از: بها ظرف دستشویی

نوع ظرف سرویس بهداشتی: زیرا ارزش ظرف سرویس بهداشتی استیل با ظرف دستشویی سرامیکی فرق داراست.

حقوق کارگر جهت تعویض کاسه توالت شکسته

هزینه ردوبدل کاشی توالت در شکل نیاز به بده بستان یا این که تعمیر کاشی کف سرویس بهداشتی

نوع فرآورده کاشی توالت و کیفیت آن

ارزش کاشی چسبی دستشویی برای تعویض کاسه توالت شکسته

هزینه کندن سرامیک کف سرویس بهداشتی، به کارگیری از کاشی چسبی دستشویی

هزینه تجدید بنا دستشویی، هزینه تشخیص ترکیدگی لوله آب و هزینه تشخیص نشتی لوله با دستگاه در شکل وجود نشتی آب در سرویس بهداشتی

هزینه رفع نشتی لوله فاضلاب در سرویس بهداشتی. زیرا وجود نشتی سبب می‌گردد هنگام تعویض کاسه توالت شکسته، سرامیک‌ها به کف نچسبد.

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • sewer drain